گوشی جدید Selfie Canvas کمپانی مایکرومکس با سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند جدید شرکت مایکرومکس که تصویر آن در طوب مقاله مشاهده می‌کنید با نام اختصاصی Canvas Selfie شناخته می‌شود و امروز به صورت رسمی از سوی این کمپانی معرفی و عرضه شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر 720*1280 پیکسلی (اچ‌دی) تجهیز شده…

کمپانی مایکرومکس (Micromax) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در کشور هندوستان محسوب می‌شود که سالیانه محصولات متعددی را روانه‌ی بازار می‌کند. محصولات این کمپانی عمدتا جزء گوشی‌های هوشمند “پایین رده” و “میان رده‌ی” کیفی به شمار می‌روند، با این وجود این شرکت هندی اینبار از محصولی جدید رونمایی کرده که علارغم معرفی شدن به عنوان گوشی هوشمندی “میان رده” مشخصات منحصر به فردی را به همراه دارد.

گوشی هوشمند جدید شرکت مایکرومکس که تصویر آن در طوب مقاله مشاهده می‌کنید با نام اختصاصی Canvas Selfie شناخته می‌شود و امروز به صورت رسمی از سوی این کمپانی معرفی و عرضه شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر 720*1280 پیکسلی (اچ‌دی) تجهیز شده که پنلی از جنس گوریلاگلاس 3 وظیفه‌ی محافظت از آن را برعهده دارد. تراشه‌ی سیستمی به کار گرفته شده در این گوشی، سیستم روی یک چیپ قدرتمند MT6592 کمپانی مدیاتک است. این سیستم روی یک چیپ از هشت هسته‌ی پردازنده با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و در کنار رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی بخش عمده‌ای از مشخصات بارز این محصول را شامل می‌شوند. شایان ذکر است که حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند با پشتیبانی از اتصال رم میکرو اس‌دی قابلیت ارتقاء تا سقف 32 گیگابایت را نیز به همراه دارد. گوشی Canvas Selfie کمپانی مایکرومکس قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور همزمان را دارد و سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب و راه‌اندازی شده است. بالبته شرکت مایکرومکس رابط کاربری اختصاصی خود را نیز بر روی سیستم امل این محصول نصب و راه‌اندازی می‌کند.

Canvas1

اما مهم‌ترین خصوصیت این گوشی هوشمند که به واقع منجر به منحصر به فرد شدن آن گردیده، مربوط به تجهیز آن به سنسور دوربین اصلی و سلفی 13 مگاپیکسلی با لنز پیشرفته‌ی LARGAN سونی است. ضمنا برای دوربین اصلی این گوشی نور فلش LED دوگانه و برای سنسور دوربین سلفی آن نور فلش LED واحدی در نظر گرفته شده است. بنابراین با استفاده از گوشی هوشمند Canvas Selfie مایکرومکس می‌توانید تجربه‌ای فوق‌العاده از ضبط تصاویر سلفی داشته باشید.

این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از اتصال 3G را به همراه دارد و استاندارد وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و GPS پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعتی را دارد. گوشی هوشمند Camvas Selfie در دو رنگ سفید و آبی موجود بوده و قیمتی در حدود 259 دلار را خواهد داشت. این محصول طی چند روز آینده رسما در بازارهای هندوستان عرضه می‌شود و با طراحی بسیار زیبا و دقیق خود می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به سمت و سوی خویش جلب نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال