تصاویر جدیدی از گوشی Moto G5 منتشر شد

اندک زمانی پس از دیده شدن گوشی‌های Moto G5 Plus در تصاویر واقعی، تصاویر معدودی از گوشی‌های Moto G5 به بیرون درز کرده است. گوشی Moto G5 که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به G5 Plus دارد، به جای نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 1080 از نمایشگر بزرگتر 5.2 اینچی برخوردار است. باتوجه به […]

اندک زمانی پس از دیده شدن گوشی‌های Moto G5 Plus در تصاویر واقعی، تصاویر معدودی از گوشی‌های Moto G5 به بیرون درز کرده است. گوشی Moto G5 که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به G5 Plus دارد، به جای نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 1080 از نمایشگر بزرگتر 5.2 اینچی برخوردار است.

باتوجه به عکس‌های موجود از گوشی Moto G5 این گوشی سیاه رنگ متالیک است و باتری آن از نوع قابل تعویض است. طبیعتا Moto G5 Plus هم باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

هر دوی این گوشی‌ها با اندروید نوقا کار می‌کنند و چنانچه از یکی از تصویرها تقریبا مشخص شده است، این گوشی‌ها با اندروید نسخه 7.0 راهی بازار خواهند شد. سایر مشخصات این گوشی قاعدتا باید اسکنر اثر انگشت، مقاوم در برابر قطرات آب، پردازشگر 430 کوالکام Snapdragon، رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایت قابل ارتقاء بوده باشد. و برای مدل G5 Plus این موارد شامل پردازشگر 625 Snapdragon اما با حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 64 گیگابایت باشد.

لنوو و موتورولا قصد پرده‌برداری از گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus را در 26 فوریه در MWC 2017 (کنگره جهانی تلفن همراه) داشت. این دو مدل هم احتمالا اندکی بعد از آن رویداد، با قیمت‌های 200 و 250 دلار به بازار عرضه می‌شدند. قطعا انتظار فروش این دو گوشی را در بازار آمریکا خواهیم داشت. آیا شما هم مشتاق خریدن این گوشی‌ها هستید؟

 

      

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال