میکرونیدلینگ می تواند زخم های جراحی را در زمانی اندک درمان کند

محققان می گویند در صورت استفاده از میکرونیدلینگ زخم های بعد از جراحی با سرعت بیشتری درمان میشوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بعد از درمان آسیب ها زخم ها همچنان باقی مانده و می توانند یادارود تجربه های جراحی باشند. از این رو محققان از روشی به نام میکرونیدلینگ برای از […]

محققان می گویند در صورت استفاده از میکرونیدلینگ زخم های بعد از جراحی با سرعت بیشتری درمان میشوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بعد از درمان آسیب ها زخم ها همچنان باقی مانده و می توانند یادارود تجربه های جراحی باشند. از این رو محققان از روشی به نام میکرونیدلینگ برای از بین بردن جای زخم استفاده کردند. به گفته آنان در صورتی که این روس ۶ الی ۷ هفته بعد از جراحی استفاده شود اثر آن بیشتر است.

میکرونیدلینگ نوعی روشی جدید با نام القای کلاژن از طریق پوست و با حداقل تهاجم است که می تواند باعث افزایش شفافیت پوست و از بین برنده جای زخم باشد. این دستگاه دارای سوزن های ریزی است که پس از قرارگیری روی پوست کانال های زیادی را روی سطح آن ایجاد می کند. با ایجاد این کانال ها پوست به تولید کلاژن و الاستین تحریک می‌شود. زمان انجام این روش حدود یکسال پس از ایجاد زخم و بالغ شدن آن قبل از دستکاری پوست است.

در مطالعه انجام گرفته از ابن روش برای ۲۵ زن پس از جراحی های مختلف استفاده شد. میکرونیدلینگ پس از ۶ تا ۱۶ هفته برای آنان به کار گرفته شد. درمان های دوم و سوم با لینک روش نیز بعد از ۸ هفته انجام گرفت. سپس نحوه درمان و عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفت. افرادی زودتر از موعد این درمان را دریافت کردند نسبت به افرادی که در زمان دیرتر آن را دریافت کردند نتیجه بهتری را مشاهده کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال