هدست ویژن پرو می‌تواند با کاربردهای سازمانی در حین جراحی و آموزش استفاده شود

اپل قصد دارد هدست ویژن پرو را با قیمت ۳۵۰۰ دلار به بازار عرضه کند. یک از کاربردهای این هدست می‌تواند به کارگیری آن در حین جراحی و یا آموزش باشد. کاربردهای سازمانی می‌تواند در آینده رمز موفقیت این دستگاه به شمار رود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدیدی در مورد […]

اپل قصد دارد هدست ویژن پرو را با قیمت ۳۵۰۰ دلار به بازار عرضه کند. یک از کاربردهای این هدست می‌تواند به کارگیری آن در حین جراحی و یا آموزش باشد. کاربردهای سازمانی می‌تواند در آینده رمز موفقیت این دستگاه به شمار رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدیدی در مورد کنفرانس مدیران فناوری اپل در مورد هدست ویژن پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالاً این دستگاه در آینده در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و آموزشی کاربردهای جالب توجهی خواهد داشت.

در این ویدیو دو تن از مدیران این شرکت که روی توسعه این هدست مشارکت داشته‌اند در مورد توسعه آن و استفاده از آن در آینده صحبت می‌کنند. طبق اعلام بلومبرگ در مورد این ویدیو، گزارش جزئیات آن به صورت جداگانه منتشر شده است.

مایک راکل از مدیران اپل در این جلسه گفته است جراحان در حین عمل نیاز به مشاهده اطلاعات بیمار از طریق نمایشگرها دارند. ویژن پرو می‌تواند به راحتی این اطلاعات را در اختیار جراح قرار داده و با کمک آن به بهبود وضعیت بیمار کمک خواهد شد. وی در ادامه اعلام کرد مکانیک‌های هواپیما و تکنسین‌ها نیز می‌توانند از این هدست برای آموزش استفاده کنند. پیش از این چنین قابلیتی برای آموزش با کیفیت فراهم نشده بود.

طبق گزارش بلومبرگ دو تن از کارمندان اپل وظیفه دارند تا کاربردهای جدیدی را برای ویژن پرو کشف و آن را اعلام کنند. این دو تن با یافتن کاربردهای سازمانی دستگاه می‌توانند فرصت‌های آموزشی بالقوه آن را نیز عرضه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال