سرفیس بوک 2 مایکروسافت در فصل بهار عرضه نمی‎شود

چند وقت پیش گزارشی با نقل قول از یک منبع اطلاعاتی ناشناس از زنجیره‎ی تامین محصولات نهایی منتشر شد مبنی بر این‎که لپ‎تاپ سرفیس بوک 2 مایکروسافت در مرحله‎ی تولید قرار دارد. گفته می‎شد که این دستگاه به صورت رسمی در فروردین‎ماه یا فصل بهار معرفی خواهد شد. با این وجود، امروز شایعه‎ی دیگری در […]

چند وقت پیش گزارشی با نقل قول از یک منبع اطلاعاتی ناشناس از زنجیره‎ی تامین محصولات نهایی منتشر شد مبنی بر این‎که لپ‎تاپ سرفیس بوک 2 مایکروسافت در مرحله‎ی تولید قرار دارد. گفته می‎شد که این دستگاه به صورت رسمی در فروردین‎ماه یا فصل بهار معرفی خواهد شد.

با این وجود، امروز شایعه‎ی دیگری در خصوص این قضیه منتشر شده است که کاملا این ادعا را رده کرده و می‎گوید که در حقیقت مایکروسافت در بهار از سرفیس بوک 2 رونمایی نخواهد کرد، گرچه این شرکت قصد دارد مراسمی را در فصل بهار برگزار کند، حتی با آن‎که دعوت‎نامه‎های آن تا الان ارسال نشده‎اند.

هنوز مشخص نیست این مراسم به چه منظور خواهد بود. آیا شاهد رونمایی از سرفیس پرو 5 خواهیم بود؟ با آن‎که نمی‎توان قطعا آن را تایید کرد، ولی احتمال آن را نیز نمی‎توان در نظر نگرفت. شاید این غول دنیای نرم‎افزار تنها در این رویداد به‎روزرسانی Windows 10 Creators U را به نمایش بگذارد.

گفته می‎شود تولید سرفیس بوک جدید هنوز تمام نشده است و به همین دلیل به این زودی رسما معرفی نمی‎شود. در این دستگاه جدید دیگر شاهد استفاده از طراحی 2 در 1 و لولای خلاقانه‎ی نسل قبل نخواهیم بود و به جای آن از محصولی رونمایی می‎شود که شکل سنتی یک لپ‎تاپ و قیمتی را دارد که کمتر از 1000 دلار شروع می‎شود.

در ماه اکتبر سال 2015 نسل اول سرفیس بوک، به همراه سرفیس پرو 4 معرفی شد و هر دو دستگاه اندکی قدیمی شده‎اند، با این‎که مایکروسافت پاییز گذشته سرفیس بوک خود را با مشخصات سخت‎افزاری جدید آپگرید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال