طراحی سرفیس بوک 2 مایکروسافت سنتی و به شکل یک لپ‎تاپ است؛ حذف طراحی 2 در 1

براساس شایعات جدیدی که از سوی “منابعی از زنجیره‎ی تامین مواد اولیه” شنیده می‎شود، سرفیس بوک جدید مایکروسافت در حال حاضر در مرحله‎ی تولید انبوه قرار دارد. ظاهرا این شرکت در انتهای ماه جاری میلادی یا اردیبهشت‎ماه از محصول جدید خود رونمایی می‎کند. Surface Book 2 به نسبت نسل قبلی خود ارزان‎تر بوده و قیمت […]

براساس شایعات جدیدی که از سوی “منابعی از زنجیره‎ی تامین مواد اولیه” شنیده می‎شود، سرفیس بوک جدید مایکروسافت در حال حاضر در مرحله‎ی تولید انبوه قرار دارد. ظاهرا این شرکت در انتهای ماه جاری میلادی یا اردیبهشت‎ماه از محصول جدید خود رونمایی می‎کند.

Surface Book 2 به نسبت نسل قبلی خود ارزان‎تر بوده و قیمت آن از هزار دلار شروع می‎شود. گرچه این قیمت با حذف قابلیتی خواهد بود که عامل فروش نسل اول سرفیس بوک به شمار می‎رود، یعنی طراحی قابل جدا شدن 2 در 1. سرفیس بوک فعلی موجود در بازار می‎تواند بسته به هدف کاربر در استفاده از آن به یک تبلت یا لپ‎تاپ تبدیل شود.

مدل جدید گفته می‎شود سنتی و به شکل یک لپ‎تاپ خواهد بود تا کاربر دیگر نتواند قسمتی از آن را از سایرین جدا کند. اگر این ادعا صحت داشته باشد، جای تاسف دارد ولی مایکروسافت به این دلیل این تصمیم را گرفته است که نمی‎خواهد بین سری سرفیس بوک و سرفیس پرو این شرکت رقابتی شکل گیرد.

از طرف دیگر ولی همین گزارش اعلام می‎کند که مایکروسافت در سال 2016 تنها موفق به فروش 600 هزار دستگاه سرفیس بوک شده است، بنابراین آشکارا دلیل این تصمیم این به علت این نبوده که سرفیس بوک فروش سرفیس پرو را به صورت منفی تحت تاثیر قرار داده است. ولی بایستی باز توجه داشت قیمت بالای مدل ابتدایی Surface Book منجر به پایین آوردن سطح تقاضای آن شده است تا فرض کنیم که مایکروسافت امیدوار است دستگاه‎های Surface Book 2 با فروش بیشتری روبرو شوند. در حقیقت، منابع اشاره شده تخمین می‎زنند که مایکروسافت امسال بتواند 1.2 تا 1.5 میلیون دستگاه سرفیس بوک بفروشد. در سال 2017 میزان فروش Surface Pro بایستی به 6 میلیون عدد برسد.

لپ‎تاپ جدید مایکروسافت هم‎چنان یک نمایشگر 13.5 اینچی و یک بدنه‎ی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم – منیزیوم خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال