اسکایپ با ویژگی‌های مهیج و سازگار با iOS 10 به‌روزرسانی شد

گرچه چند سال قبل سخت می‎توانستیم باور کنیم که مایکروسافت، اسکایپ و iOS در کنار هم در یک تیتر خبری قرار گیرند، ولی حالا صحبت در رابطه با این سه در یک خبر بسیار متداول است. به نظر می‎رسد که مایکروسافت آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن پیام‎رسانی خود ارائه داده است تا بسیاری از قابلیت‎های iOS […]

گرچه چند سال قبل سخت می‎توانستیم باور کنیم که مایکروسافت، اسکایپ و iOS در کنار هم در یک تیتر خبری قرار گیرند، ولی حالا صحبت در رابطه با این سه در یک خبر بسیار متداول است. به نظر می‎رسد که مایکروسافت آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن پیام‎رسانی خود ارائه داده است تا بسیاری از قابلیت‎های iOS 10 را در اسکایپ خود لحاظ کند.

با اضافه کردن SiriKit، کاربران می‎توانند با استفاده از اسکایپ بسیار ساده‎تر به نسبت قبلا با اشخاص مورد نظر خود تماس برقرار کنند. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‎دهد به سادگی نام شخصی که می‎خواهند با او تماس بگیرند را بگویند. سیری به احتمال زیاد از کاربر می‎خواهد تایید کند که فرد مورد نظر مخاطب صحیحی است، و او با دریافت تایید برقراری تماس با اسکایپ را شروع می‎کند.

مایکروسافت هم‎چنین اعلام کرده است که قابلیت SiriKit را برای نسخه‎ی تجاری اسکایپ از 1 اکتبر در اختیار کاربران iOS می‎گذارد، البته هنوز این تاریخ دقیق نیست.

تغییر دیگر در لیست مخاطب اسکایپ است که حالا مستقیما بر روی دستگاه iOS ذخیره می‎شود. ادغام لیست مخاطب اسکایپ با iOS باعث می‎شود آغاز تماس‎های تلفنی اسکایپ، تماس‎های ویدئویی یا حتی Skype IMها ساده‎تر باشد چون دیگر نیازی به ابتدا باز کردن اپلیکیشن نیست.

ios-10-3-cropped

هم‎چنین، تیم توسعه‎دهندگان مایکروسافت اعلام می‎کنند که اسکایپ از CallKit موجود در iOS 10 بهره خواهد بود یعنی تمامی تماس‎های تلفنی با اسکایپ حالا نظیر تماس‎های معمولی به نظر خواهند آمد و در نتیجه جابجا شدن بین تماس‎های معمولی و اسکایپ یا جواب دادن آن‎ها با استفاده از این قابلیت داخلی iOS 10 ساده‎تر است.

درست نظیر قابلیت SiriKit، قابلیت CallKit برای نسخه‎ی تجاری اسکایپ از ماه بعد نیز استفاده خواهد شد.

طبیعتا، به منظور بهره بردن از تمامی قابلیت‎های جدیدی که مایکروسافت اعلام کرده است، بایستی آخرین نسخه اسکایپ برای iOS را از اپ‎استور دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال