بازی محبوب Solitaire مایکروسافت به اندروید و iOS می‌آید

اگر شما هم جزو میلیون‌ها کاربری بوده‌اید که بازی اعتیادآور و جذاب Solitaire را بر روی ویندوز انجام‌ می‌دادید باید بگوییم که این بازی حالا برای پلتفرم‌های iOS‌ و اندروید به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. بنابراین، برای اولین بار یکی از بازی‌های سری Solitaire برای گوشی‌های‌هوشمند نیز عرضه می‌شود تا مدهای FreeCell، Klondike،Spider و Pyramid قابل بازی باشند. […]

اگر شما هم جزو میلیون‌ها کاربری بوده‌اید که بازی اعتیادآور و جذاب Solitaire را بر روی ویندوز انجام‌ می‌دادید باید بگوییم که این بازی حالا برای پلتفرم‌های iOS‌ و اندروید به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. بنابراین، برای اولین بار یکی از بازی‌های سری Solitaire برای گوشی‌های‌هوشمند نیز عرضه می‌شود تا مدهای FreeCell، Klondike،Spider و Pyramid قابل بازی باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی برای گوشی‌های‌هوشمند پشتیبانی از ایکس‌باکس لایو بوده تا کاربران بتوانند با یکدیگر نیز به بازی بپردازند.

در حالی که تاکنون چندین بازی مختلف در همین سبک برای اندروید و iOS منتشر شده اما هیچ‌کدام قطعا نتوانسته‌اند به محبوبیت بازی مایکروسافت دست پیدا کنند. بسیاری از کاربران پلتفرم پی‌سی بازی مایکروسافت را ترجیح می‌دهند پس شاید بتوان گفت که مایکروسافت با آوردن این بازی برای دو پلتفرم مذکور، کاملا منطقی عمل کرده است. این بازی از هم‌اکنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور به صورت کاملا رایگان قرار گرفته در حالی که کاربران با پرداخت ماهیانه ۲ دلار می‌توانند نسخه‌ی پریمیوم آن را خریداری کنند که باعث حذف تبلیغات و دو برابر شدن جایزه‌های بازی می‌شود.

شما می‌توانید این بازی را برای پلتفرم iOS از اینجا و برای اندروید از اینجا دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال