میانگین زمانی جابه‌جایی سیم‌کارت ترابردشده ۴۸ ساعت است

حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت سازمان مقررات اعلام کرد: میانگین زمانی جابه‌جایی سیم‌کارت ترابردشده ۴۸ ساعت و مدت زمان لازم برای ترابرد سیم‌کارت‌های اعتباری سه و سیم‌کارت‌های دائمی پنج روز است که از این میان یک روز به بحث تایید اپراتورها مربوط می‌شود و دو روز دیگر به جابه‌جایی‌ها اختصاص پیدا می‌کند. البته در […]

حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت سازمان مقررات اعلام کرد: میانگین زمانی جابه‌جایی سیم‌کارت ترابردشده ۴۸ ساعت و مدت زمان لازم برای ترابرد سیم‌کارت‌های اعتباری سه و سیم‌کارت‌های دائمی پنج روز است که از این میان یک روز به بحث تایید اپراتورها مربوط می‌شود و دو روز دیگر به جابه‌جایی‌ها اختصاص پیدا می‌کند. البته در سیم‌کارت‌های دائمی به دلیل تهیه و تایید صورت حساب دو روز دیگر به این پروسه افزوده می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت سازمان مقررات با اشاره به درخواست ترابرد روزانه حدود چهار تا پنج هزار، گفت: آمار ترابرد در ایران پایین نبوده و حتی فراتر از میانگین جهانی احساس می‌شود.

به گفته وی، اکنون تعداد ترابردهای موفق به بالای ۵۰ درصد رسیده در قیاس با گذشته که حدود ۲۰ درصد بود به مراتب بهتر است.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: بخشی از نارضایتی‌های مردم مربوط به آنونسی بود که زمان اجرای این طرح برای مشترکان پخش می‌شود که ما به دلیل نارضایتی مردم از اپراتورها خواستیم که مدت زمان این پیام را از هفت تا هشت ثانیه به سه ثانیه کاهش دهند. در آینده نیز پس ازاین‌که بوق ترابردپذیری از سوی مردم شناخته شد تنها به پخش این بوق اکتفا خواهد شد اما اکنون به دلیل این‌که ممکن است فردی با یک شماره تماس گرفته و نداند فرد تماس‌ گیرنده اپراتور خود را تغییر داده برای جلوگیری از اعمال هزینه اضافی این پیام پخش می‌شود.

در ادامه سرپرست معاونت نظارت سازمان مقررات، خبر مربوط به بازگشت ۲۰ درصد شماره‌های ترابرد شده به شبکه اصلی خود را رد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال