گوشی‌های فعال شده تا 5 مردادماه شامل رجیستری نمی‌شوند

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات در مورد اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل گفت: ب تمامی گوشی‌هایی که تا تاریخ ۵ مردادماه در شبکه مخابراتی کشور فعال شده‌اند، شامل این طرح نمی‌شوند و از این تاریخ به بعد به صورت پایلوت این طرح اجرایی خواهد شد. طبق اظهارات وزیر ارتباطات، این طرح باید ظرف دو ماه […]

دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات در مورد اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل گفت: ب تمامی گوشی‌هایی که تا تاریخ ۵ مردادماه در شبکه مخابراتی کشور فعال شده‌اند، شامل این طرح نمی‌شوند و از این تاریخ به بعد به صورت پایلوت این طرح اجرایی خواهد شد.

طبق اظهارات وزیر ارتباطات، این طرح باید ظرف دو ماه اجرایی می‌شد اما با توجه به تجربه ناموفق اجرای این طرح در گذشته، شروطی برای اجرای آن در نظر گرفته شد که یکی از آن‌ها اجرای طرح به صورت آزمایشی بود. یکی از شروطی که برای اجرای این طرح وجود داشت این بود که مردم از اجرای آن ناراضی نشوند و شرط دوم این بود که هر آنچه که در شبکه فعلی مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد، معتبر تلقی شود.

وی در ادامه افزود: با برطرف شدن کامل مشکلات، اجرای طرح رجیستری به صورت نهایی عملیاتی می‌شود و نمی‌توان برای آن تاریخ مشخصی اعلام کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال