تازه‌ترین آمار رومینگ بین‌الملل اپراتورهای موبایل اعلام شد

تازه‌ترین آمار رومینگ اپراتورهای تلفن همراه با کشورها و اپراتورهای خارجی تا پایان آذرماه سال جاری توسط وزارت ارتباطات منتشر شد. طبق این آمار، اپراتور همراه اول تا پایان آذرماه سال جاری در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۳۰۶ اپراتور خارجی که متعلق به ۱۱۰ کشور هستند، قرارداد رومینگ امضا کرده‌است، همچنین همراه اول در […]

تازه‌ترین آمار رومینگ اپراتورهای تلفن همراه با کشورها و اپراتورهای خارجی تا پایان آذرماه سال جاری توسط وزارت ارتباطات منتشر شد.

طبق این آمار، اپراتور همراه اول تا پایان آذرماه سال جاری در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی خود با ۳۰۶ اپراتور خارجی که متعلق به ۱۱۰ کشور هستند، قرارداد رومینگ امضا کرده‌است، همچنین همراه اول در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری با ۸۶ اپراتور از ۵۳ کشور دنیا عقد قرارداد رومینگ پرداخته است.

اپراتور ایرانسل نیز در حوزه سیم‌کارت های دائمی با 164 کشور و 424 اپراتور، و در حوزه سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با 81 کور و 139 اپراتور قرارداد امضا کرده است. این اپراتور در حوزه رومینگ دیتا نیز با ۳۲۴ اپراتور از ۱۲۷ کشور قرارداد رومینگ دارد.

اپراتور رایتل در حوزه سیم‌کارت‌های دائمی با ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۷ کشور رومینگ بین‌الملل برقرار کرده و در بخش سیم‌کارت‌های اعتباری نیز وضعیتی مشابه داشته و با ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۷ کشور جهان قرارداد امضا کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال