مشخصات کامل Moto E4 و E4 Plus منتشر شد

تاکنون، ما شاهد درز اطلاعات و شایعات مختلفی در خصوص دو گوشی Moto E4 و E4 Plus بوده‎ایم، گوشی‎های هوشمندی که نسل بعدی گوشی Moto E3 به شمار می‎روند که سال گذشته به بازار آمد. همانند با گذشته، این گوشی‎ها اندکی به نسبت سری گوشی‎های G موتورولا رده‎پایین‎تر خواهند بود.  هم‎چنین به نظر می‎رسد که […]

تاکنون، ما شاهد درز اطلاعات و شایعات مختلفی در خصوص دو گوشی Moto E4 و E4 Plus بوده‎ایم، گوشی‎های هوشمندی که نسل بعدی گوشی Moto E3 به شمار می‎روند که سال گذشته به بازار آمد. همانند با گذشته، این گوشی‎ها اندکی به نسبت سری گوشی‎های G موتورولا رده‎پایین‎تر خواهند بود.  هم‎چنین به نظر می‎رسد که موتورولا هر سال برای هر دسته از محصولات خود دو گوشی معرفی می‎کند.

امروز مشخصات مشخصات کامل Moto E4 و E4 Plus به همراه اطلاعات مربوط به قیمت آن‎ها، منتشر شد. بنابراین اگر تمامی این اطلاعات را با تصویری که اخیرا به بیرون درز شده (تصویر زیر با رزولوشن پایین) همراه کنید، جزئیات کامل این دو گوشی را در اختیار خواهیم داشت.

Moto E4 یک نمایشگر ال‎سی‎دی لمسی 5 اینچی با رزولوشن 720p، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری با گنجایش 2800 میلی‎آمپرساعت دارد. در قلب این دستگاه چیپست MT6737M مدیاتک قرار گرفته که یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز قرار گرفته است. به همراه این مشخصات 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎داخلی با امکان ارتقاء آن توسط درگاه میکرو اس‎دی دیده می‎شود. این گوشی از شبکه‎ی 4G LTE، استاندارد بلوتوث 4.2، NFC، استاندارد Wi-Fi 802.11n و سرویس مسیریابی جی‎پی‎اس پشتیبانی می‎کند. سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 به مدیریت وظایف کاربر می‎پردازد.

گوشی Moto E4 با قیمتی در حدود 150 یورو در رنگ‎‏های طلایی، خاکستری و آبی وارد بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی E4 Plus اکثرا مشابه با مدل غیر پلاس است اما رزولوشن دوربین پشتی به 13 مگاپیکسل و گنجایش باتری به عدد خیره‎کننده‎ی 5000 میلی‎آمپرساعت افزایش یافته است. این گوشی هم‎چنین یک نمایشگر بزرگتر 5.5 اینچی دارد، گرچه رزولوشن اچ‎دی برادر کوچکتر خود را حفظ کرده است. E4 Plus نیز در قالب مدل دیگری با 3 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد.

قیمت این مدل از 190 یورو شروع خواهد شد و مدل دارای 3 گیگابایت یقینا قیمت بالاتری دارد. طلایی و خاکستری رنگ‎های انتخاب شده برای این گوشی هستند.

جالب است بدانید که هدف ساخت دستگاه‎های جدید سری E موتورولا نه تنها به عنوان نسل بعدی E3 بوده است بلکه موتورولا قصد داشته که آن‎ها را جایگزین گوشی G4 Play کند که امسال شاهد معرفی گوشی از سری G به عنوان نسل بعدی آن نبودیم. برای اولین بار در بین گوشی‎های سری E شاهد هستیم Moto E4 و E4 Plus در نمای جلویی مجهز به حسگر اثرانگشت شده‎اند. آن‎ها هم‎چنین دوسیم بوده اما مشخص نیست که یک درگاه هیبریدی نیز به کار گرفته شده است یا خیر. (درگاهی که یک جایگاه تنها برای یک سیم‎کارت یا کارت حافظه‎خارجی دارد).

در نهایت بایستی به ضخامت زیاد این دو گوشی اشاره کنیم. ضخامت E4 در حدود 8.99 میلی‎متر با وزن 151 گرم است. از طرف دیگر E4 Plus با ضخامت 9.55 میلی‎متری و 198 گرم وزن قرار می‎گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال