گوشی موتو E4 در بنچمارک Geekbench ظاهر شد

موتورلا با ارائه‎ی گوشی‎های G5 و G5 Plus خود سری گوشی‎های میان‎رده‎ی G خود را با کیفیت ساخت فلزی روانه‎ی بازار کرد و حال آماده شده است که گوشی‎های رده‎پایین سری E خود را نیز با این امتیاز همراه کند. شروع این تصمیم با گوشی Moto E4 خواهد بود، دستگاهی که در حال حاضر رندرهایی از آن […]

موتورلا با ارائه‎ی گوشی‎های G5 و G5 Plus خود سری گوشی‎های میان‎رده‎ی G خود را با کیفیت ساخت فلزی روانه‎ی بازار کرد و حال آماده شده است که گوشی‎های رده‎پایین سری E خود را نیز با این امتیاز همراه کند. شروع این تصمیم با گوشی Moto E4 خواهد بود، دستگاهی که در حال حاضر رندرهایی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

E4 اوایل ماه جاری میلادی مورد تایید سازمان FCC قرار گرفت و حال به عرضهی آن نزدیک‎تر شده‎ایم چون نمونه‎ی اولیه‎ای از آن تحت تست بنچمارک Geekbench قرار گرفته است.

همانند با همیشه نتایج به دست آمده در این تست قسمت کمی از مشخصات گوشی مورد نظر را نشان می‎دهد. براساس نتایج گوشی E4 موتورولا دارای 2 گیگابایت رم، چیپست MT6737 مدیاتک با پردازنده‎ی 4 هسته‎ای Cortex-A53 و سرعت کلاک 1.25 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T720MP2 است. استفاده از این سیستم روی چیپ به این معنا است که رزولوشن نمایشگر از 720p بیشتر نیست و دوربین پشتی رزولوشن بالاتری از 13 مگاپیکسل دارد.

سایر مشخصات Moto E4 شامل پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، دو سیم‎کارت، استاندارد بلوتوث 4.2، استاندارد وای‎فای تنها 2.4 گیگاهرتزی (خبری از پشتیبانی از باند 5 گیگاهرتزی نیست)، 16 گیگابایت حافظه‎داخلی و باتری با ظرفیت 2800 میلی‎آمپرساعت می‎شود. سیستم‎عامل این گوشی اندروید 7.0 نوقا و قیمت آن احتمالا 100 تا 200 دلار خواهد بود.