Moto G 2015 رسما معرفی شد: دوربین 13-مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش 720p و بدنه‌ی ضد آب

روز گذشته و در کنفرانسی که کمپانی موتورلا در شهر دهلی‌نو هند برگزار کرده بود، سرانجام گوشی‌هوشمند Moto G 2015 را به صورت رسمی معرفی نمود. نسل جدید این گوشی نسبت به قبل از سخت‌افزار قدرتمندی بهره‌مند شده که از جمله موارد اصلی آن می‌توان به صفحه‌نمایش 5-اینچی 720p، تراشه‌ی Snapdragon 410 با پردازنده‌ای 4-هسته‌ای، پشتیبانی از […]

روز گذشته و در کنفرانسی که کمپانی موتورلا در شهر دهلی‌نو هند برگزار کرده بود، سرانجام گوشی‌هوشمند Moto G 2015 را به صورت رسمی معرفی نمود. نسل جدید این گوشی نسبت به قبل از سخت‌افزار قدرتمندی بهره‌مند شده که از جمله موارد اصلی آن می‌توان به صفحه‌نمایش 5-اینچی 720p، تراشه‌ی Snapdragon 410 با پردازنده‌ای 4-هسته‌ای، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین 13-مگاپیکسلی (سازندگان از سنسور به کار رفته در نکسوس 6 برای این محصول بهره برده‌اند) با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فلاش دوگانه اشاره نمود.

سایر مشخصات اصلی این گوشی شامل دوربین سلفی 5-مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G/LTE و باتری 2470 میلی‌آمپرساعتی می‌شوند که روی هم رفته، محصولی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. اما یکی از اصلی‌ترین مواردی که توجه همگان را به خود جلب کرده، دارا بودن گواهینامه IPX7 برای موتو جی 2015 می‌باشد که این امکان را برای گوشی فراهم می‌کند که به مدت 30 دقیقه، در عمق 3 فوتی آب دوام بیاورد. همچنین این گوشی‌هوشمند قرار است در دو مدل مختلف و اصلی عرضه گردد که یکی 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته و مدل دیگر، به همراه 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

در بخش‌ نرم‌افزاری نیز اپلیکیشن‌هایاختصاصی موتورلا همچون Quick Capture و Moto Display به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی Moto G 2015 قرار گرفته‌اند که می‌تواند امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. از طرفی، موتورلا یک ویژگی جدید با نام Chop Twice را نیز معرفی کرده که به کمک آن، کاربران می‌توانند با دو بار تکان دادن گوشی خود، فلاش آن را روشن نمایند. سرویس Moto Maker هنوز برای مصرف‌کنندگان هندی در دست نیست اما کاربران می‌توانند طرح‌های مختلفی را از طریق Moto Shells، برای کاور مشکی گوشی خود داشته باشند.

Moto G 2015 از نیمه‌شب گذشته، به صورت اختصاصی از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart در حال فروش در کشور هند می‌باشد و نسخه‌ی 1 گیگابایتی از آن قرار است با قیمت 187 دلار و نسخه‌ی دو گیگابایتی آن با قیمت 203 دلار به فروش برسد. البته موتورلا تخفیفات ویژه‌ای را برای خریدارانی که قبل از 2 آگوست اقدام به خرید این گوشی کنند، در نظر گرفته که می‌تواند هر فردی را برای خرید این گوشی وسوسه کند. همچنین موتو جی 2015 قرار است به صورت باندل، همراه با سیم‌کارت‌های نسل چهارم Airtel در هند عرضه گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال