مشخصات فنی (Moto X (2016 لو رفت: اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم

شرکت موتورولا هم همانند دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند پرچم‌دار جدیدی را در سال جاری معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد حالا می‌توان نگاهی کامل به پرچم‌دار بعدی این شرکت انداخت، چراکه مشخصات فنی Moto X 2016 در بنچمارک Geekbench دیده شده است. البته در این بنچمارک شماره‌ی ساخت Motorola XT1650 دیده می‌شود اما با توجه به […]

شرکت موتورولا هم همانند دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند پرچم‌دار جدیدی را در سال جاری معرفی خواهد کرد و به نظر می‌رسد حالا می‌توان نگاهی کامل به پرچم‌دار بعدی این شرکت انداخت، چراکه مشخصات فنی Moto X 2016 در بنچمارک Geekbench دیده شده است. البته در این بنچمارک شماره‌ی ساخت Motorola XT1650 دیده می‌شود اما با توجه به قدرت‌مند بودن مشخصات فنی فاش شده، هیچ شکی نیست که این گوشی نسخه‌ی بعدی گوشی‌های  Moto X Style و Moto X Pure Edition خواهد بود.

همان‌طور که از یک گوشی پرچم‌دار انتظار می‌رود، گوشی Moto X 2016 دارای 4 گیگابایت رم و چیپست اسنپ‌دراگون 820 خواهد بود. نسخه‌ی آزمایشی گوشی که در این بنچمارک دیده شده از اندروید 6.0.1 پشتیبانی می‌کند که باتوجه به استفاده از این نسخه از اندروید در گوشی‌های سال 2016 می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی اصلی نیز از همین نسخه به صورت پیش‌فرض پشتیبانی کند.

مشخصات فنی (Moto X (2016 لو رفت: اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم

درنهایت نتایج به دست آمده از این بنچمارک همانند دیگر گوشی‌هایی است که از چیپست اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کنند و گوشی Moto X 2016 موتورولا نیز از این مسئله مستثنی نیست. پرچم‌دار بعدی شرکت موتورولا در رویدادی که توسط مدیرعامل شرکت لنوو نیز تایید شده است در تاریخ 20ام خرداد ماه معرفی خواهد شد. از آن‌جایی که اندروید N زودتر از روال عادی معرفی و عرضه می‌شود، می‌توان این انتظار را داشت که Moto X 2016 نیز از جدیدترین نسخه‌ی اندروید گوگل استفاده کند هرچند این بنچمارک خلاف آن را ثابت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال