گوشی Moto M با نمایشگر 5.5 اینچی، بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت در TENAA رویت شد

قبلا در خبرها این طور اظهار شد که قرار است یک گوشی جدید از برند موتو مجهز به حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش پشتی گوشی به بازار معرفی گردد. هم اینک یک گوشی هوشمند جدید و البته مشابه در وب سایت رگولاتوری چینی تنا ظاهر گردیده است. گوشی جدیدی که قبلا Moto M نام گرفته […]

قبلا در خبرها این طور اظهار شد که قرار است یک گوشی جدید از برند موتو مجهز به حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش پشتی گوشی به بازار معرفی گردد. هم اینک یک گوشی هوشمند جدید و البته مشابه در وب سایت رگولاتوری چینی تنا ظاهر گردیده است.

گوشی جدیدی که قبلا Moto M نام گرفته بود دارای اسم مدل XT1663 بوده که البته با همین اسم قبلا در بنچمارک‌ها ظاهر شده بود. این گوشی هوشمند که در سایت تنا قابل مشاهده می‌باشد و تصاویر آن به طور واضح همه طراحی آن را آشکار می‌کند نسخه XT1662 است. در نتیجه انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند نسخه دیگر باشد. شاید با نام Moto M Plus معرفی شود.

اما این امکان نیز وجود دارد که با نام موتو ام وارد بازار شود. در هر صورت این گوشی تا قبل از تاریخ معرفی امکان دارد با نام هر برند دیگر به طور رسمی معرفی شود. در هر صورت تا قبل از زمان معرفی آن نمی‌توان به طور دقیق اسم آن را دانست. در هر صورت همان طور که در تصاویر شاهد هستید این گوشی دارای بدنه‌ای تمام فلزی بوده و بخش پشتی آن نیز به یاد طراحی گوشی‌های نسخه قدیمی سری موتو شرکت موتورولا می‌اندازد.

از نظر اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی، وب سایت TENAA موارد زیادی را لو نداده است. در حقیقت این گوشی که با نام رسمی XT1662 شناخته می‌شود دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده و باتری آن نیز ظرفیتی برابر با 3000 مییلی آمپر ساعت دارد. از طرفی این دستگاه از 4G LTE پشتیبانی کرده و در کنار آن به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. هرچند هنوز نسخه دقیق آن معلوم نیست. ابعاد دقیق این گوشی نیز برابر با 151 × 75 × 8 میلی‌متر خواهد بود.

از طرفی اگر این گوشی همان نسخه XT1663 باشد پس در نهایت می‌بایست اطلاعات همچون تراشه MT6750  شرکت مدیاتک (هشت هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز در بخش CPU) به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و در نهایت نسخه مارشملو اندروید را نیز برای آن در نظر گرفت. هر چند در نهایت ممکن است این دو دستگاه، دو گوشی کاملا متفاوت باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال