تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا منتشر شد

هفته‎ی گذشته طیف وسیعی از تصاویر تبلیغاتی و تصاویر زنده از گوشی پیش‎روی شرکت موتورولا یعنی گوشی Moto M در اینترنت منتشر شد. و امروز نیز دو تصویر دیگر از این گوشی در اختیار داریم تا به لیست در حال رشد این تصاویر اضافه کنیم. بار دیگر منشاء این تصاویر از کشور چین است، جایی که […]

هفته‎ی گذشته طیف وسیعی از تصاویر تبلیغاتی و تصاویر زنده از گوشی پیش‎روی شرکت موتورولا یعنی گوشی Moto M در اینترنت منتشر شد. و امروز نیز دو تصویر دیگر از این گوشی در اختیار داریم تا به لیست در حال رشد این تصاویر اضافه کنیم.

بار دیگر منشاء این تصاویر از کشور چین است، جایی که فرض می‎شود فروش ابتدایی گوشی Moto M در آن‎جا شروع شود. همان‎طور که شما می‎توانید ببینید، تصویر سمت چپ در بالا صفحه‎ی مربوط به اطلاعات این گوشی را نشان می‎دهد که مهر تاییدی بر استفاده از سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0، با داشتن بسته‎های امنیتی ماه سپتامبر میلادی است. شماره مدل این گوشی طبق این تصویر XT1662 است.

Moto M اولین گوشی‎هوشمند این شرکت است که میزبان یک حسگر اثرانگشت در پشت محصول است. این گوشی دارای یک بدنه‎ی تمام فلزی و یک پشت خمیده است تا کناره‎های این گوشی به نسبت بخش میانی باریک‎تر باشند. Moto M در ماه آگوست تاییدیه‎ی فروش در چین را از سازمان TENAA دریافت کرد، بنابرایت ما نمی‎دانیم چرا رونمایی از این گوشی این همه طول کشیده است. امیدواریم به زودی شاهد رخ دادن آن باشیم.

Moto M انتظار می‎رود دارای یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با دقت فول اچ‎دی، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین جلوی 5 یا 8 مگاپیکسلی، 3 یا 4 گیگابایت رم، حافظه‎داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و یک باتری 3000 میلی‎آمپر ساعتی باشد.

در قلب این گوشی سیستم روی چیپ MT6755 مدیاتک (که با نام Helio P10 نیز شناخته می‎شود) قرار خواهد گرفت که دارای یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال