انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Moto M موتورولا در محافل رسمی

تاکنون تصاویر متعددی از گوشی Moto M شرکت موتورولا منتشر شده و باتوجه به اینکه تنها سه روز تا معرفی رسمی این گوشی بیشتر زمان باقی نمانده، طبیعی است که تصاویر بیشتری باز هم از این موبایل منتشر شود. آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی، بنرهای رسمی موتورلا برای معرفی این محصول بوده است. […]

تاکنون تصاویر متعددی از گوشی Moto M شرکت موتورولا منتشر شده و باتوجه به اینکه تنها سه روز تا معرفی رسمی این گوشی بیشتر زمان باقی نمانده، طبیعی است که تصاویر بیشتری باز هم از این موبایل منتشر شود.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Moto M موتورولا در محافل رسمی

آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی، بنرهای رسمی موتورلا برای معرفی این محصول بوده است. بدنه‌ی تمام فلزی Moto M به راحتی در این تصاویر مشخص است هرچند تمامی نوشته‌ها به زبان چینی منتشر شده است. براساس مشخصه‌های فنی فاش شده در خبرهای پیشین، Moto M به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز می‌گردد. سنسوری 16 مگاپیکسلی با پشتیبانی از PDAF و سنسوری 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی در نظر گرفته شده و پشتیبانی از دو سیم کارت و نسل چهارم اینترنت همراه از دیگر مشخصات آن به شمار می‌رود. چیپست Helio P10 شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای داخلی و باتری 3050 میلی‌آمپری به همراه اندروید 6 همگی با هم تجربه‌ای مناسب را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Moto M موتورولا در محافل رسمی

در بدنه‌ی پشتی این گوشی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده و همانند دیگر گوشی‌های موتورولا، این شرکت پوشش ضدآب هم برای این محصول در نظر گرفته است.همان‌طور که اشاره کردیم، گوشی مورد نظر قرار است در کنار گوشیP2 لنوو در روز سه شنبه به صورت رسمی معرفی شود. گمان می‌رود این گوشی قیمتی حدود 300 دلار را با خود یدک بکشد.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Moto M موتورولا در محافل رسمی

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال