موتورولا لیست گوشی‌های خود که به اندروید 7 آپدیت خواهند شد را منتشر کرد

به تازگی موتورولا تایید کرد که گوشی‌های پرچم‌دار سال جاری این شرکت یعنی سری Moto Z و  Moto G4 به اندروید 7 به روز رسانی خواهند شد. به هنگام انتشار این خبر، سوال‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفت که آیا دیگر گوشی‌های موتورلا هم این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد یا خیر و به نظر می‌رسد […]

به تازگی موتورولا تایید کرد که گوشی‌های پرچم‌دار سال جاری این شرکت یعنی سری Moto Z و  Moto G4 به اندروید 7 به روز رسانی خواهند شد. به هنگام انتشار این خبر، سوال‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفت که آیا دیگر گوشی‌های موتورلا هم این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد یا خیر و به نظر می‌رسد امروز می‌توان به این سوال جواب داد.

براساس گفته‌های شرکت موتورولا و لیستی که در وب‌سایت رسمی این شرکت ثبت شده، گوشی‌های Moto X Pure Edition، Moto X Style, Moto X Play, Moto X Force, Droid Turbo 2  Droid Maxx 2و Nexus 6 به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد. بنابراین در صورتی که گوشی‌های مورد اشاره را خریداری کرده‌اید می‌تواند طی سال آینده منتظر انتشار آپدیت اندروید 7 برای آن‌ها باشید.

موتورولا فعلا زمان‌بندی دقیقی را برای این گوشی‌ها ارائه نکرده اما می‌توان انتظار داشت تا اواسط سال 2017 آپدیت اندروید نوقا برای گوشی‌های ذکر شده منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال