تصاویر جدیدی منتسب به گوشی Moto Z Play موتورلا فاش شد

تنها در چند روز پیش بود که گوشی Moto Z Play شرکت موتورولا در رگولاتوری TENNA و Bluetooth SIG مورد تایید قرار گرفت و مشخصه‌های فنی آن فاش شد و حالا تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی منتشر شده است. همان‌طور که در تصاویر هم دیده می‌شود، گوشی اشاره شده دارای ماژولار Moto Mods برای وصل کردن لوازم […]

تنها در چند روز پیش بود که گوشی Moto Z Play شرکت موتورولا در رگولاتوری TENNA و Bluetooth SIG مورد تایید قرار گرفت و مشخصه‌های فنی آن فاش شد و حالا تصاویر جدیدی منتسب به این گوشی منتشر شده است. همان‌طور که در تصاویر هم دیده می‌شود، گوشی اشاره شده دارای ماژولار Moto Mods برای وصل کردن لوازم جانبی به آن بوده و برخلاف گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force، دیگر گوشی‌های ماژولار موتورولا، به درگاه 3.55 میلی‌متری صدا هم مجهز خواهد شد.

گوشی مورد بحث ما دارای نمایشگری 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 خواهد بود؛ در زیر این نمایشگر، چیپست اسنپ‌دراگون 625 با هشت‌ پردازنده تعبیه شده و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 در کنار آن‌ها قرار گرفته است. گوشی Moto Z Play موتورولا 3 گیگابایت رم خواهد داشت و میزان فضای داخلی آن به 64 گیگابایت می‌رسد که توسط کارت حافظه‌ی جانبی هم قابل افزایش است. موتورولا در گوشی Moto Z Play سنسوری 16 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی گنجانده و برای دوربین جلویی گوشی نیز از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. اگر مشخصه‌های فنی ثبت شده در رگولاتوری TENAA را باور داشته باشیم، به باتری با ظرفیت 3300 تا 3510 میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی می‌رسیم.

در نهایت هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی این گوشی فاش نشده و بهتر است تا آن زمان، تصاویر منتشر شده از این گوشی را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال