پروژه سیستم‌عامل فایرفاکس موزیلا برای گوشی‌های هوشمند رسماً متوقف شد

تجربه شرکت موزیلا در ساخت یک سیستم‌عامل شخصی برای گوشی‌های هوشمند حالا دیگر به پایان خود نزدیک می‌شود. این شرکت رسماً اعلام کرده است که قصد دارد پلتفرم فایرفاکس برای گوشی‌های هوشمند را متوقف کند. این اقدام به این علت بوده که شرکت موزیلا متوجه شده است که نمی‌تواند بهترین تجربه کاربری ممکن را در […]

تجربه شرکت موزیلا در ساخت یک سیستم‌عامل شخصی برای گوشی‌های هوشمند حالا دیگر به پایان خود نزدیک می‌شود. این شرکت رسماً اعلام کرده است که قصد دارد پلتفرم فایرفاکس برای گوشی‌های هوشمند را متوقف کند.

این اقدام به این علت بوده که شرکت موزیلا متوجه شده است که نمی‌تواند بهترین تجربه کاربری ممکن را در گوشی‌های هوشمند فراهم کند؛ بنابراین بنا به ضرب‌المثل “جلوی ضرر را هرجا بگیریم، منفعت است” به منظور جلوگیری از ضرر بیشتر، پروژه توسعه این سیستم‌عامل را متوقف کرده است.

گفتنی است که گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل فایرفاکس که تاکنون تولید شدند، همگی تقریباً در قفسه گوشی‌های رده‌پایین بازار قرار گرفته‌اند و هیچکدام نتوانسته‌اند به موفقیت چشم‌گیری دست یافته و فروش ‌خوبی داشته باشند. سیستم‌عامل فایرفاکس تنها اپلیکیشن‌های وب را اجرا می‌کرده بدون اینکه آن‌ها را به صورت بومی روی خود نصب کند.

این سیستم‌عامل به حیات خود ادامه خواهد داد؛ اما تنها روی دیگر وسایل ارتباطی و شبکه‌های اینترنت اشیا و فقط نسخه موبایل آن دیگر عرضه نخواهد شد.ند به موفقی

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال