سیستم عامل فایرفاکس برای گوشی های کشویی عرضه می‌شود

با آغاز سال ٢٠١۵ شاهد معرفى محصولات جدید شرکت‌ها بنا به عادت هر سال هستیم و هر روز با خبرهایى از دنیای فناورى مواجه می‌شویم که شاید فقط درباره آمدن آن‌ها در آینده‌هاى دور شنیده بودیم. اتومبیل هایى که خودشان رانندگى می‌کنند، واقعیت مجازى و هولوگرام ها از این دسته رویاهایى هستند که امروز پا به دنیاى ما گذاشته اند و […]

با آغاز سال ٢٠١۵ شاهد معرفى محصولات جدید شرکت‌ها بنا به عادت هر سال هستیم و هر روز با خبرهایى از دنیای فناورى مواجه می‌شویم که شاید فقط درباره آمدن آن‌ها در آینده‌هاى دور شنیده بودیم. اتومبیل هایى که خودشان رانندگى می‌کنند، واقعیت مجازى و هولوگرام ها از این دسته رویاهایى هستند که امروز پا به دنیاى ما گذاشته اند و با آنها زندگى می‌کنیم.

با این توصیفات مطمئنا شما با شنیدن این خبر که هنوز هم شرکت هایى هستند که میتوانند با ساختن گوشى هاى کشویى خبرساز شوند متعجب خواهید شد!

با انتشار خبر توسعه سیستم عامل فایرفاکس این طور به نظر مى‌آمد که هدف بنیاد نرم افزاری Mozilla ورود توانایى‌هاى تلفن‌هاى هوشمند به بازارهاى جدید بود.

نظرات زیادى در مورد این دیدگاه مطرح شده و باعث به وجود آمدن تغییرات می‌شد، اما از اخبار این روزها چنین مشخص است که این کمپانى براى تحقق آن در سال ٢٠١۶ کمر همت بسته است و شروع به همکارى با KDDI, LG U+, Telefica و Verizon wireless کرده است تا نسل جدید گوشى هاى تاشو و کشویى که سیستم عامل FireFox را براى مشتریان جدید پشتیبانى خواهند کرد را عرضه نماید.

متاسفانه در نمایشگاه امسال این تلفن ها هنوز در غرفه موزیلا وجود نداشتند که احتمالا به دلیل آماده نبودن آنها بوده است!

در حالیکه اخبار این هفته بیشتر صرف بررسى نمایشگرهاى Quad HD و خمیده بودن یا نبودن آنها شد، Mozilla با انتشار این خبر به ما یادآور شد که هنوز هم در گوشه و کنار این جهان پهناور کسانى وجود دارند که به دنبال تلفن هاى تاشو و کشویى باشند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال