Mozilla قصد دارد تا گوشی‌هوشمند جدید خود را تنها با قیمت 25 دلار عرضه کند!

کمپانی بزرگ موزیلا را با مروگر محبوب فایرفاکس می‌شناسیم، اما چند سالی می‌شود که این شرکت در حال توسعه سیستم‌عامل اختصاصی خود با نام FireFox OS بوده و محصولاتی فوق‌العاده ارزان‌قیمت را روانه‌ی بازار می‌نماید. حال یک حرکت انقلابی از سوی این شرکت در حال شکل‌گیری بوده و قرار است گوشی‌هوشمند جدید این شرکت تنها […]

کمپانی بزرگ موزیلا را با مروگر محبوب فایرفاکس می‌شناسیم، اما چند سالی می‌شود که این شرکت در حال توسعه سیستم‌عامل اختصاصی خود با نام FireFox OS بوده و محصولاتی فوق‌العاده ارزان‌قیمت را روانه‌ی بازار می‌نماید. حال یک حرکت انقلابی از سوی این شرکت در حال شکل‌گیری بوده و قرار است گوشی‌هوشمند جدید این شرکت تنها با قیمت 25 دلار عرضه گردد!

مدیر اجرایی این شرکت، آقای Chris Beard در ایمیلی که برای کارکنان خود فرستاده، اعلام کرده که موزیلا قصد دارد تا محصولی فوق‌العاده ارزان قیمت را عرضه کند که “هوشمند” می‌باشد. تمرکز اصلی سازندگان در ساخت این محصول جدید که تنها 25 دلار قیمت خواهد داشت، بر روی رابط کاربری و سیستم‌عامل نوپای آن بوده و مدیران موزیلا، کمتر به خود گوشی و قیمت آن توجه داشته‌اند. البته آقای Chris Beard اعلام کرده که موزیلا تا ابد قصد ندارد محصولاتی پایین‌رده را معرفی کند و در آینده، ممکن است وارد رقابت با سایر شرکت‌ها شده و محصولاتی رده‌بالا تولید کند. در واقع این کمپانی در حال آزمایش شانس خود در تولید تلفن‌های هوشمند می‌باشد.

برای اینکه سیستم‌عامل FireFox OS با سرعت بیشتری بتواند جای خود را میان محصولات بازار تثبیت نماید، این شرکت در حال کار بر روی نوعی سیستم برای سازگار بودن اپلیکیشن‌های اندرویدی با سیستم‌عامل خود می‌باشد. البته با اینکه این تلاش‌ها در حال انجام بوده آقای Beard اعلام کرده که این ویژگی را احتمالا تنها برای تعدادی از اپلیکیشن‌های “کلیدی” مشاهده نماییم.

با اینکه هنوز این سیستم‌عامل برای بسیاری از افراد قابل قبول نیست اما این کمپانی قصد دارد تا با تمام توان خود، شانس خود را آزمایش کند. اما تصور می‌کنید موزیلا موفق خواهد شد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال