MSI اولین لپتاپ گیمینگ جهان را با کیبورد مکانیکی معرفی کرد!

همانطور که می دانید شرکت MSI یکی از متعهد ترین کمپانی ها به PC-Gaming می باشد و در همین راستا محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده است. حال نوبت به جدیدترین فن آوری این شرکت می رسد، فن آوری ای که سبب شده است تا کیبورد های مکانیکی وارد دنیای لپتاپ ها شوند! مدیر عامل […]

همانطور که می دانید شرکت MSI یکی از متعهد ترین کمپانی ها به PC-Gaming می باشد و در همین راستا محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده است. حال نوبت به جدیدترین فن آوری این شرکت می رسد، فن آوری ای که سبب شده است تا کیبورد های مکانیکی وارد دنیای لپتاپ ها شوند!

مدیر عامل بخش گیمینگ این شرکت، با افتخار این محصول جدید را که GT80 Titan نام دارد معرفی کرد. این لپتاپ گیمینگ به واسطه ی کیبورد مکانیکی خود می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمران باشد چرا که عملکرد، کلیدی ترین و مهم ترین موضوع برای هر گیمر می باشد. Andy Tung در مورد GT80 Titan اعلام کرد که این لپتاپ، برای همیشه یک تحول در این عرصه به حساب می آید.

MSI_GT80_Titan_02

یکی از موضوعات بسیار مهم، استاندارد بودن اندازه ی این لپتاپ و کیبورد مکانیکی آن می باشد، موضوعی که شاید شما فکر کنید در اندازه ی لپتاپ های گیمینگ MSI سهیم است. اما باید بگوییم که ضخامت این لپتاپ برابر با 27 میلی متر می باشد و در عین حال، GT80 Titan سبک ترین لپتاپ 18 اینچی گیمینگ جهان می باشد به گونه ای که 17 درصد نازک تر و 22 درصد سبک تر از لپتاپ های هم رده ی خود است!

تکنولوژی به کار گرفته شده در سری SteelSeries کیبورد های MSI که CloudSync نام دارد، سبب شده تا گیمران بتوانند از سیستم های ابری مختلف جهت ذخیره سازی اطلاعات مربوط به کیبورد و دریافت درایورهای آن بهره مند شوند.

مشخصات فنی این لپتاپ ها هنوز مشخص نشده است و اگر مایلید این لپتاپ را خریداری کرده و یا از مشخصات فنی آن آگاه شوید، باید از صفحه ی اختصاصی این لپتاپ در سایت MSI و از این لینک دیدن کنید.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال