MSI گستره جدید ARCTIC مادربردهای ATX و mATX Z270 و B250 را معرفی کرد

MSI غول سخت‌افزاری مادربردهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری از چهار مادربرد سفید قطبی رونمایی کرده است. این چهار مادر برد با اسم های Z270، H270، TOMHAWK و H270M/B250M MORTAR ARCTIC  به سری پیشین Arsenal افزوده شدند. نسل دوم مدل های «قطبی» نه تنها روح طراحی Arctic را با خود دارند، بلکه مجموعه ای از ویژگی های […]

MSI غول سخت‌افزاری مادربردهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری از چهار مادربرد سفید قطبی رونمایی کرده است. این چهار مادر برد با اسم های Z270، H270، TOMHAWK و H270M/B250M MORTAR ARCTIC  به سری پیشین Arsenal افزوده شدند. نسل دوم مدل های «قطبی» نه تنها روح طراحی Arctic را با خود دارند، بلکه مجموعه ای از ویژگی های سری 200 مادربردهای ویژه بازی را برای ایجاد تجربه بهتری از «بازی‌های کامپیوتری» با خودش دارد. لذت بازی‌های آنلاین اکنون نه با تأخیر صوت که با سیستم صوتی اصلاح شده MSI GAMING LAN تجربه فوق ‌العاده‌تری را به ارمغان می‌آورد. مادربردهای سری «قطبی» جدید MSI در عین بهره‌مندی از صفحات جاذب گرمای شدید، از الگوهای طراحی ویژه سری ARCTIC پیروی می‌کند تا در میدان رقابت، پیشتاز و بی‌رقیب بتازد.

TOMHAWK ARCTIC

این مادربردهای جدید سری قطبی با آخرین استانداردهای «فضای ذخیره» همخوان شده‌اند. فضای دوقلوی توربو M.2 (با توانایی ساپورت 32 گیگ بر ثانیه و Gen 3´4) با پوشش استیل به شما این امکان را می‌دهد که از ذخیره‌سازهای فراسریع استفاده کرده و زمان بارگزاری بازی را متحول کنید. بازی را سریع‌تر شروع کنید، سریع‌تر در مراحل بازی پیشرفت کنید و ماجراجویی واقعی‌تری با دشمنانتان تجربه کنید. مادربردهای TOMHAWK با ساپورت حافظه‌های Optane اینتل عملکرد همخوان با تغییرات بازی را برای حافظه و ذخیره‌سازها فراهم می‌کنند. مدل های TOMAHAWK با پشتیبانی M.2 GENIE اختصاصی MSI نصب RAID را به تسهیل می‌کنند.

علاوه بر ظاهر یکتا و امکانات متعدد ذخیره‌سازی، مدل‌های جدید سری قطبی Z270، H270 و TOMAHAWK با آخرین و سریع‌ترین تکنولوژی‌های USB مجهز شده‌اند. در واقع هیچ مدل دیگری قادر به پشتیبانی از USB 3.1 با این سرعت نبوده است. کنترل کننده USB 3.1 Gen2 که از چیپ Asmedia 2142 قدرت می‌یابد، هرگز سرعت بالای اتصال پورت‌های USB همزمان با هم به میزان 8 گیگابایت بر ثانیه را بر خود ندیده است. علاوه بر این، نرم‌افزار MSI X Boost برای افزایش و بهبود عملکرد USB تا 20 درصد بیشتر برای هر دستگاهی موجود است.

مدل‌های ARCTIC حتی در انواع Micro-ATX هم وجود دارند. مدل‌های H270M و B250M MORTAR را ملاحظه کنید که با محافظ شبکه سیمی مدل GAMING LAN اینتل حمایت شده‌اند و از قطعاتی با بالاترین کیفیت ساخته می‌شوند. ما به گیمرها اطمینان می‌دهیم که تجربه بازی آنلاین بدون تأخیر و قطعی و آرام را خواهند داشت. GAMING LAN شرکت MSI تقویت شده به وسیله شرکت اینتل، برای بازی‌های آنلاین با کاهش سربار CPU و با داشتن میانبرهای اضافی TCP و UDP تا آخرین حد ممکن بهینه‌سازی شده است.

به این معنا که CPU شما می‌تواند در طول بازی عملکرد مؤثرتری داشته باشد و به شما FPS بیشتری در طول بازی بدهد. به علاوه سیستم مدیریت GAMING LAN جدید MSI با طبقه‌بندی خودکار و اولویت‌بخشی به برنامه‌های حساس به تأخیر در بازی‌های آنلاین، باعث کمترین میزان تأخیر در طول زمان بازی آنلاین می‌شود. با سال‌ها تجربه در زمینه تولید مادربرد، شرکت MSI صدای Hi-Fi واقعی را به ارمغان آورده است. صدایی که Audio Boost مادربرد را به یک واحد با کیفیت تولید صدا تبدیل کرده است.

با استفاده از قطعات با کیفیت طلایی، نظیر PCB منفرد صوتی و متصل کننده‌های طلایی صوتی، Audio Boost با تضمین ارائه بهترین سیگنال صوتی، تجربه بی‌نظیر صدا را فراهم می‌کند تا جایی که می‌توانید چشمانتان را ببیندید و فقط با شنیدن صدا، محل دشمنان‌تان را به درستی تشخیص دهید. همانند مدل‌های بزرگ‌تر TOMAHAWK این مدل‌های کوچک‌تر هم با آخرین ویرایش تقویت DDR4 و ظاهر استیل عرضه می‌شوند. PCB کاهش یافته و مدارهای کاملا مجزای حافظه ثابت و پایداری فوق‌العاده را نوید می‌دهند. ظاهر فلزی (سپر) حافظه و شکاف‌های حافظه را هم از آسیب فیزیکی و هم از نوسانات شدید جریان الکتریکی محافظت می‌کند. حفاظت از نوسانات جریان الکتریکی با استفاده از نقطه‌های اتصال به بدنه اضافی صورت می‌پذیرد تا جریان دائمی داده‌ها از حافظه از اختلالات الکترو مغناطیسی شدید محافظت شود. تقویت کننده DDR4 شما را بی‌نیاز از حتی فکر کردن در مورد خرابی سیستم در زمان بازی خواهد کرد. مادربردهای TOMAHAWK و MORTAR ARCTIC با دارا بودن فهرستی بلندبالا از مشخصات ویژه بازی، نظیر M.2 توربو، GAMING LAN و تقویت کننده صدا همراهان همیشگی شما در بازی‌ها خواهند بود تا هر چه بیشتر اسباب لذت شما از بازی‌ها فراهم شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال