MSI نسخه‌های 3 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 1060 را معرفی کرد

پس از رونمایی شرکت انویدیا از نسخه‌ی 3 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 1060، بسیاری از سازندگان و شرکای تجاری انویدیا با معرفی نسخه‌های کاستوم و اختصاصی خود، آماده‌ی عرضه این محصول شده‌اند. شرکت بزرگ MSI یکی از این شرکت‌هاست که محصولات آنها از جمله بهترین کارت‌های گرافیکیست که تولید می‌شد. MSI، این کارت جدید را […]

پس از رونمایی شرکت انویدیا از نسخه‌ی 3 گیگابایتی کارت گرافیک GTX 1060، بسیاری از سازندگان و شرکای تجاری انویدیا با معرفی نسخه‌های کاستوم و اختصاصی خود، آماده‌ی عرضه این محصول شده‌اند. شرکت بزرگ MSI یکی از این شرکت‌هاست که محصولات آنها از جمله بهترین کارت‌های گرافیکیست که تولید می‌شد.

MSI، این کارت جدید را در 3 نسخه جدید تولید نموده که اولین و اصلی‌ترین نسخه از آن، MSI GeForce GTX 1060 GAMING 3G نام دارد که به نسل ششم سیستم خنک‌کننده TWIN FROZR مجهز شده است. این خنک‌کننده قدرتمند، امکان اورکلاک کردن کارت گرافیک و بالا رفتن کلاک هسته تا مقادیر بالایی را فراهم می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی از بازی‌ها را پیش روی کاربران قرار دهد. لوگوی اژدها شرکت MSI با پشتیبانی از سیستم RGB LED، می‌تواند با 16.8 میلیون رنگ مختلف تنظیم شده و حس بسیار خوبی را به گیمرها بخشد. از طرفی، بورد اختصاصی این شرکت با مدار 6 فازه، می‌تواند برق مورد نیاز خود را از طریق یک کانکتور 8-پین تامین نموده و در ساخت آن نیز از اجزایی با کیفیت ساخت Military Class 4 استفاده شده است.

در مورد سیستم خنک‌کننده جدید MSI باید اشاره داشته باشیم که در آن از فن‌های TORX Fan 2.0 با توانایی مکش 22 درصد هوای بیشتر استفاده شده که می‌تواند این کار با کمترین صدای تولید شده ممکن، انجام دهد. هیت‌سینک مسی این در این کارت نیز تا 8 میلی‌متر ضخامت داشته و می‌تواند گرما را به شکل بسیار خوبی جذب کند.

MSI نسخه‌های 3 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 1060 را معرفی کرد2

MSI یک مدل جدید با نام GTX 1060 ARMOR 3G نیز برای کسانی که می‌خواهند کارتی متفاوت و قدرتمند داشته باشند را نیز توسعه داده است که در آن از سیستم خنک‌کننده ARMOR 2X به همراه تکنولوژی فن‌های TORX Fan 2.0 استفاده شده و می‌تواند دمای مناسب کارت را تضمین سازد. همچنین سازندگان از تکنولوزی جدید Zero Frozr نیز به منظور کاهش سر و صدای اضافی کارت استفاده نموده‌اند. به کمک این تکنولوژی، زمانی که کارت زیر فشار قرار نداشته و کاربران کارهای عادی همچون وب‌گردی و گوشی کردن به موسیقی را انجام می‌دهند، فن‌ها از کار افتاده و کمترین صدای ممکن از کارت گرافیک شنیده می‌شود.

MSI نسخه‌های 3 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 1060 را معرفی کرد3

در نهایت، آخرین نسخه‌ای که MSI معرفی کرده، MSI GeForce GTX 1060 3G DUAL FAN نام دارد که نسبت به دو مدل دیگر قیمت پایین‌تری داشته و مناسب افرادیست که می‌خواهند محصولی از خانواده پاسکال و با قیمت نه چندان زیاد، داشته باشند. البته نباید تصور کنید که این کارت قدرت بالایی نداشته و کیفیت ساخت آن پایین است، نه اینطور نبوده و سازندگان در این محصول جدید از از اجزایی با استاندارد نظامی سطح 4 استفاده نموده‌اند که می‌تواند کیفیت ساخت بسیار بالای آن را نشان دهد.

تمامی این محصولات به همراه اپلیکیشن مخصوص MSI با نام Gaming App عرضه خواهند شد. به کمک این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود تا تنظیمات و حالت‌های مختلف را به راحتی بر روی کارت گرافیک اعمال کرده و دستگاه خود را در شرایطی ایده‌آل قرار دهند. همچنین به کمک این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود تا به سرعت، کارت گرافیک را از حالت عادی به حالت مخصوص بازی یا اورکلاک‌شده قرار دهند بدون آنکه نیازی به درگیر شدن با مراحل اورکلاک کردن کارت گرافیک داشته باشند.

همچنین در جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن، گزینه‌ای جدید با نام “One-click to VR” نیز وجود دارد که می‌تواند به سرعت سیستم کاربر را برای اجرای محتوای واقعیت مجازی آماده سازد. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این کارت‌های گرافیک را به صورت کامل و در قالب یک جدول، مشاهده نمایید:

MSI نسخه‌های 3 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX 1060 را معرفی کرد4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال