MSI مادربورد قدرتمند X99A-SLI را معرفی کرد

روز گذشته شرکت MSI رسما مادربورد قدرتمند X99A-SLI را معرفی و اعلام کرد که به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد. البته شاید با دیدن نام این محصول کمی گیج شوید چرا که این شرکت پیشتر نیز مادربورد X99A-SLI PLUS را با سوکت LGA2011v3 در سال 2015 معرفی کرده بود. محصول جدیدی که MSI پیش روی […]

روز گذشته شرکت MSI رسما مادربورد قدرتمند X99A-SLI را معرفی و اعلام کرد که به زودی آن را وارد بازار خواهد کرد. البته شاید با دیدن نام این محصول کمی گیج شوید چرا که این شرکت پیشتر نیز مادربورد X99A-SLI PLUS را با سوکت LGA2011v3 در سال 2015 معرفی کرده بود.

محصول جدیدی که MSI پیش روی کاربران قرار داده ویژگی‌های ارتباطی بسیار زیادی دارد که از جمله آنها مجهز شدن به اسلات 32Gb/s با رابط M.2 و همراه بودن آن با کانکتور U.2 و همچنین پورت‌های فوق سریع USB 3.1 Type-C می‌باشد. به منظور تکمیل شدن پورت‌های ارتباطی، سازندگان یک کانکتور 10Gb/s SATA-Express را نیز در این بورد تعبیه نموده‌اند که می‌تواند نیاز کاربران در متصل کردن هاردهای جامد را به صورت کامل مرتفع سازد. همانطور که از نام این بورد مشخص است، این محصول جدید از پردازنده‌های Broadwell-E اینتل پشتیبانی کرده و برق مورد نیاز خود را نیز از طریق ترکیب دو کانکتور 24-پین ATX و 8-پین EPS تامین می‌کند. همچنین سیستم مدار برق 8 فازه این بورد که به صورت اختصاصی توسط MSI طراحی شده، باعث شده تا پردازنده در بهترین و پایدارترین شرایط خود قرار بگیرد.

MSI Unveils the X99A-SLI Motherboard2

در مورد اسلات‌های توسعه نیز مجموعا سه اسلات PCI-Express 3.0 x16 و دو اسلات PCIe 2.0 x1 دیده می‌شوند که می‌تواند امکان استفاده از دو کارت گرافیک به صورت همزمان را نیز برای کاربران فراهم کند.

بسیاری از محصولاتی که برای پرازنده‌های اینتل با سوکت LGA2011v3 معرفی می‌شوند، قیمت بالایی دارند، اما محصول جدید MSI با امکانات بسیار خوبی که دارد، قیمت بالایی نیز نخواهد داشت و شاید بتواند یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات شرکت MSI نیز خوانده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال