MSI از مادربورد X99A GAMING PRO CARBON رونمایی کرد

در روزهایی که اخبار مربوط به کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا مورد توجه بسیاری از متخصصین و علاقه‌مندان حوزه کامپیوتر و سخت‌افزار قرار دارد، شرکت MSI مفتخر است تا مادربورد جدید و قدرتمند X99A GAMING PRO CARBON را که اولین مادربورد مجهز به پورت USB Type-C در قسمت جلویی است را معرفی نماید. مهندسان تمام تلاش خود را […]

در روزهایی که اخبار مربوط به کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا مورد توجه بسیاری از متخصصین و علاقه‌مندان حوزه کامپیوتر و سخت‌افزار قرار دارد، شرکت MSI مفتخر است تا مادربورد جدید و قدرتمند X99A GAMING PRO CARBON را که اولین مادربورد مجهز به پورت USB Type-C در قسمت جلویی است را معرفی نماید.

مهندسان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند با طراحی مجدد این محصول، مادربوردی قدرتمند و با عملکرد فوق‌العاده را پیش روی کاربران قرار داده و از برخی از تکنولوژی‌های پیشرفته و خاص این شرکت همچون Mystic Light استفاده نمایند. این تکنولوژی امکان کنترل کردن رنگ لامپ‌های LED موجود بر روی این مادربورد را به کمک گوشی‌هوشمند و از طریق WiFi فراهم می‌کند. همچنین طراحی مخصوص سری CARBON و به کارگیری هیت‌سینک‌های ضخیم، باعث شده تا پایداری این مادربورد تا اندازه قابل توجهی افزایش داشته باشد.

وجود رابط Onboard Turbo U.2 بر روی این مادربورد باعث شده تا این محصول از جدیدترین هاردهای جامد بازار که از استاندارد NVMe استفاده می‌نمایند، به صورت کامل و بدون هیچ مشکلی پشتیبانی نماید. این محصول جدید با پشتیبانی از حافظه‌های رم DDR4، به تکنولوژی‌های مختلفی همچون DDR4 Boost و DDR4 Steel Armor نیز مجهز شده تا از عملکرد این رم‌ها در بهترین شرایط ممکن، اطمینان حاصل گردد.

همچنین باید اشاره داشته باشیم که مادربورد جدید X99A GAMING PRO CARBON اولین مادربورد پلتفرم X99 است ک با مجهز بودن به تکنولوژی Game Boost، امکان اورکلاک شدن پردازنده تا فرکانس 5 گیگاهرتز را تنها به کمک یک کلید، فراهم می‌کند. در واقع این محصول برای پردازنده‌های نسل بعدی اینتل یعنی Broadwell-EP با سوکت LGA2011-3 بهینه شده و می‌توانند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.

MSI Announces the X99A GAMING Pro Carbon Motherboard2

اما همان‌طور که اشاره داشتیم، این محصول اولین مادربورد پلتفرم X99 مجهز به پورت USB Type-C در پنل جلویی بوده و می‌تواند مورد استفاده‌های زیادی همچون اتصال گوشی‌های هوشمند و انتقال اطلاعات با سرعتی فوق‌العاده بالا داشته باشد. علاوه بر این، امکانات بسیار خوبی که این محصول دارد می‌تواند آن را به یک مادربورد مخصوص بازی نیز تبدیل کند. یکی از این امکانات که این روزها مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار داد، وجو لامپ‌های LED در سراسر آن است که امکان کنترل رنگ‌ها و تغییر آنها به وسیله‌ی گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد.

در مورد سیستم صوتی نیز شرکت MSI از تکنولوژی مخصوص و مشهور خود یعنی Audio Boost 3 (به همراه سیستم Nahimic) استفاده نموده تا بهترین کیفیت صدای ممکن، تولید، و در اختیار کاربران قرار گیرد.

در حال حاضر مادربورد X99A GAMING PRO CARBON شرکت MSI، یکی از بهترین مادربوردهای سری X99 به حساب می‌آید که کاربران حرفه‌ای می‌توانند آن را خریداری نمایند. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این محصول را به اختصار مشاهده کنید:

78e