سرمایه‌گذاری ام‌تی‌ان در اپلیکیشن تاکسی اسنپ

شرکت ام‌تی‌ان، بزرگترین اپراتور تلفن همراه آفریقا از افزایش میزان سرمایه گذاری خود در بخش تجارت الکترونیک ایران خبر داد. این شرکت که حدود 700 میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته، بخشی از این رقم را صرف احیای زیرساخت‌های شبکه‌ای در ایران خواهد کرد. این شرکت گفته تلاش دارد حضور خود در تجارت الکترونیک ایران […]

شرکت ام‌تی‌ان، بزرگترین اپراتور تلفن همراه آفریقا از افزایش میزان سرمایه گذاری خود در بخش تجارت الکترونیک ایران خبر داد.

این شرکت که حدود 700 میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته، بخشی از این رقم را صرف احیای زیرساخت‌های شبکه‌ای در ایران خواهد کرد. این شرکت گفته تلاش دارد حضور خود در تجارت الکترونیک ایران به ویژه در بخش خرده فروشی و مسافرتی را به سرعت توسعه دهد.

شرکت ام‌تی‌ان جایگاه برجسته‌ای در صنعت مخابرات ایران دارد، اما به دلیل تحریم‌ها تا همین اواخر قادر نبوده سود حاصل از فعالیت خود در ایران را از این کشور خارج سازد.

شرکت ام‌تی‌ان در سال گذشته میلادی با سرمایه‌گذاری 22 میلیون دلاری از گروه (آی‌آی‌جی) صاحب امتیاز تاکسی اینترنتی اسنپ حمایت کرد. لازم به ذکر است که سایت فروش اینترنتی بامیلو و خدمات غذای آنلاین زودفود هم متعلق به این گروه است.

هرمان سینگ، مسئول امور دیجیتال شرکت ام‌تی‌ان در این این خصوص گفت: «در طی 2 سال گذشته، ما شاهد رشد قابل توجهی در گروه اینترنت ایران بوده‌ایم و این سرمایه‌گذاری از طریق شریک ایرانی ما به تقویت مدل تجاری این گروه و تیم مدیریتی آن کمک کرده است.»

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال