MTN بیست میلیون یورو به سرمایه‌گذاری خود در اسنپ افزود

اسنپ، اولین و بزرگترین شرکت نرم افزاری درخواست خودرو در ایران، سرمایه عظیمی از MTN دریافت کرد. شرکت MTN هفته گذشته، ۲۰ میلیون یورو به میزان سرمایه‌گذاری خود در شرکت اسنپ و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران افزود.  این افزایش سرمایه با هدف سرعت بخشیدن به رشد این اپلیکیشن و توسعه خدمات آن در […]

اسنپ، اولین و بزرگترین شرکت نرم افزاری درخواست خودرو در ایران، سرمایه عظیمی از MTN دریافت کرد.

شرکت MTN هفته گذشته، ۲۰ میلیون یورو به میزان سرمایه‌گذاری خود در شرکت اسنپ و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران افزود.  این افزایش سرمایه با هدف سرعت بخشیدن به رشد این اپلیکیشن و توسعه خدمات آن در دیگر شهرهای ایران انجام شده است.

همانظور که می‌دانید اسنپ به عنوان اولین و بزرگترین شرکت نرم‌افزاری درخواست خودرو در ایران، از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و میانگین رشد ماهیانه آن تاکنون ۱۰۰درصد بوده است.

گروه MTN اپراتور پیشرو در بازاری در حال رشد است که مشترکین خود را در ۲۲ کشور در آسیا، آفریقا و خاورمیانه متصل می‌کند. این گروه همچنین سهام‌دار عمده در ایرانسل و گروه اینترنتی ایران است. MTN در پهنه فعالیت‌های خود رکورد ۲۳۲.۶ میلیون مشترک مخابراتی را به ثبت رسانده است.

شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ، در خصوص افزایش سرمایه 20 میلیون یورویی گفت: «این سرمایه‌گذاری به ما کمک می‌کند تا بتوانیم خدمات اسنپ را در دیگر شهرهای ایران نیز گسترش دهیم و امکان دسترسی به این خدمت استثنایی را برای همه مردم ایران فراهم کنیم. ما به عنوان اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودرو که در ایران تولید و توسعه یافته، به آنچه همگی تا اینجا به دست آورده‌ایم افتخار میکنیم و به تحکیم موقعیت خودمان به عنوان پیشتاز بازار، با پشتیبانی قوی از سمت MTN، ادامه خواهیم داد.»

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال