آیپد 10.9 اینچی اپل بدون دکمه “هوم” عرضه خواهد شد

به تازگی شایعات فراوانی در فضای آنلاین به­‌گوش می‌رسد با این موضوع که اپل در حال ساخت یک تبلت جدید است که اندازه نمایشگری بزرگ‌تر از آیپد پرو ۹.۷ اینچی دارد.  به گفته برخی منابع، این تبلت جدید احتمالا با اندازه ۱۰.۵ اینچی و به­‌گفته برخی دیگر با اندازه 10.9 اینچی معرفی خواهد شد. در هر […]

به تازگی شایعات فراوانی در فضای آنلاین به­‌گوش می‌رسد با این موضوع که اپل در حال ساخت یک تبلت جدید است که اندازه نمایشگری بزرگ‌تر از آیپد پرو ۹.۷ اینچی دارد.  به گفته برخی منابع، این تبلت جدید احتمالا با اندازه ۱۰.۵ اینچی و به­‌گفته برخی دیگر با اندازه 10.9 اینچی معرفی خواهد شد. در هر صورت این تبلت هر اندازه­ای که باشد، نمایشگر آن بزرگ­تر از 9.7 اینچ خواهد بود.

یک گزارش جدید به نقل از یک منبع آگاه در تایوان ادعا می‌کند که آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل، اولین دستگاه اپل خواهد بود که بدون دکمه هوم عرضه می‌شود. متاسفانه هیچ جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده و مشخص نیست که این شرکت قصد دارد تا به جای این دکمه اصلی، چه چیزی را در آنجا قرار دهد (مثلا یک دکمه مجازی و یا شاید چیز دیگری).

درباره آیپد ۱۰.۹ اینچی اپل گفته می شود که احتمالا با طراحی بدون حاشیه، دیده شود و تقریبا همان اندازه های آیپد پرو ۹.۷ اینچی را دارا باشد. این درحالیست که اندازه صفحه نمایش آن بزرگتر خواهد بود.

بیشترین حاشیه دور این تبلت در بالای آن خواهد بود، دقیقا همان جایی که دوربین FaceTime قرار خواهد گرفت. گفته می شود که ضخامت این تبلت ۷.۵ میلیمتر بوده و همین منبع به این نکته نیز اشاره داشته است که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی بعدی اپل نیز ضخامتی برابر با ۷.۲ میلی‌متر خواهد داشت. انتظار می­‌رود آیپد پرو ۹.۷ جایگزین آیپد مینی 4 در محصولات اپل شود. تمام این مدل­‌ها ممکن است در رویداد ویژه­ای که در ماه مارس برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال