پتنت جدید اپل از مک‌بوک با قابلیت‌ اتصال سیم‌کارت حکایت دارد

ایده‌ی لپ‌تاپ‌های سیم‌کارت‌خور، ایده‌ی جدیدی نیست و شرکت‌های مختلف سعی بر تولید این‌گونه لپ‌تاپ‌ها و محبوب‌ کردن آ‌ن‌ها داشته‌‌اند. بیهود نیست اگر بگوییم که این لپ‌تاپ‌ها هرگز نتوانسته‌اند در میان کاربران جای خود را باز کنند و حالا پتنت جدیدی که اپل ثبت کره نشان از مک‌بوک جدید این شرکت با قابلیت اتصال سیم‌کارت می‌دهد. […]

ایده‌ی لپ‌تاپ‌های سیم‌کارت‌خور، ایده‌ی جدیدی نیست و شرکت‌های مختلف سعی بر تولید این‌گونه لپ‌تاپ‌ها و محبوب‌ کردن آ‌ن‌ها داشته‌‌اند. بیهود نیست اگر بگوییم که این لپ‌تاپ‌ها هرگز نتوانسته‌اند در میان کاربران جای خود را باز کنند و حالا پتنت جدیدی که اپل ثبت کره نشان از مک‌بوک جدید این شرکت با قابلیت اتصال سیم‌کارت می‌دهد. اپل در گذشته نیز پتنت‌های زیادی را در این مورد ثبت کرده اما هیچ‌وقت آن‌ها را به مرحله‌ی تولید نبرده است.

همان‌طور که می‌دانید برخی از پتنت‌های ثبت شده توسط شرکت‌های بزرگ ممکن است هیچ‌وقت وارد مرحله‌ی تولید نشوند و پتنتی که اپل به تازگی در مورد  مک‌بوک خود منتشر کرده هم ممکن است همین وضعیت را تجربه کند. احتمالا اپل مک‌بوک پروی جدیدی را تا اواخر سال میلادی معرفی می‌کند. شایعات مختلف حکایت از این موضوع داشتند که مک‌بوک پروی جدید اپل دارای ویژگی‌های زیادی نظیر Touch ID و نسل جدیدی از نمایشگرهای لمسی خواهد بود اما این اولین بار است که شایعه‌ی مربوط به سیم‌کارت خور بودن این لپ‌تاپ فاش شده است.

به‌هر‌حال بهتر است تا زمان معرفی رسمی مک‌بوک پروی بعدی اپل منتظر بمانیم و ببینیم آیا به راستی پتنت شرکت اپل وارد مرحله‌ی تولید می‌شود یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال