تصویری جدید از نسل سوم گوشی‌هوشمند Moto X منتشر شد

ماه‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد سومین نسل از گوشی‌هوشمند Moto X موتورلا منتشر شده و پس از انتشار تصاویر مختلفی از این گوشی‌هوشمند، حالا تصویری جدید و تقریبا کامل از پنل پشتی Moto X 2015 در صفحه‌ی شخصی یکی از مشاهیر کشور برزیل، آقای Roger Pretto، منتشر شده که می‌تواند بخش مربوط به دوربین را به […]

ماه‌های اخیر شایعات بسیاری در مورد سومین نسل از گوشی‌هوشمند Moto X موتورلا منتشر شده و پس از انتشار تصاویر مختلفی از این گوشی‌هوشمند، حالا تصویری جدید و تقریبا کامل از پنل پشتی Moto X 2015 در صفحه‌ی شخصی یکی از مشاهیر کشور برزیل، آقای Roger Pretto، منتشر شده که می‌تواند بخش مربوط به دوربین را به خوبی نشان دهد. همچنین چیزی که ما در تصویر می‌بینیم، بدنه‌ای فلزی برای این گوشی‌هوشمند می‌باشد که شاید توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

شکل ظاهری گوشی در تصویری که آقای Pretto در صفحه‌ی +Google خود منتشر نموده، شباهت زیادی به طرح‌های مفهومی قبلی که اعلام شده بود به گوشی DROID Mini مربوط می‌شود، دارد. اگر به شکل طراحی فلاش قرار گرفته در قسمت پشتی این گوشی توجه کافی داشته باشید متوجه شباهت بسیار بالای آن با تصاویری که پیشتر منتشر شده بود، خواهید شد. همچنین شاید ابعادی که در این تصویر مشاهده می‌کنید با سایر تصاویری که از قبل دیده بودید متفاوت باشد. از همینجا می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که احتمالا در کنار یک مدل 5.2-اینچی، باید شاهد عرضه‌ی یک مدل 5.7-اینچی نیز باشیم. البته این تنها روشیست که می‌توانیم علت این تفاوت را بیان کنیم و شاید در حال حاضر، این حرف ما درست نباشد.

با اینکه هنوز مسائل بسیاری هستند که باعث گیج شدن ما می‌شوند، این را می‌دانیم که سنسور به کار گرفته شده در نسل سوم از گوشی Moto X قدرتمند از گذشته شده و ظرفیت باتری آن نیز بیشتر از قبل شده است.

اما چرا تصویر مربوط به یک گوشی‌هوشمند باید در صفحه‌ی شخصی یک هنرمند قرار بگیرد؟ این سوالی است که بسیاری از افراد با دیدن این خبر، آن را از خود می‌پرسند و ما نیز همچون آنها، پاسخ مشخصی برای آن پیدا نکرده‌ایم…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال