اطلاعات جدیدی از گوشی‌های پیکسل گوگل در وب‎سایت ورایزن منتشر شد

کمتر از 12 ساعت با رونمایی رسمی از گوشی‎های پیکسل گوگل فاصله داریم و به لطف اطلاعاتی که توسط اپراتورها و فروشنده‎های مهم دنیا به بیرون درز شده است، اطلاعات کاملی از این گوشی‎ها در اختیار ما قرار گرفته است. آخرین جزئیات مربوط به این گوشی‎ها در وب‎سایت اپراتور معروف آمریکایی یعنی ورایزن دیده می‎شود. […]

کمتر از 12 ساعت با رونمایی رسمی از گوشی‎های پیکسل گوگل فاصله داریم و به لطف اطلاعاتی که توسط اپراتورها و فروشنده‎های مهم دنیا به بیرون درز شده است، اطلاعات کاملی از این گوشی‎ها در اختیار ما قرار گرفته است.

آخرین جزئیات مربوط به این گوشی‎ها در وب‎سایت اپراتور معروف آمریکایی یعنی ورایزن دیده می‎شود. طبق اطلاعات فعلی ما گوشی‎های پیکسل و پیکسل XL گوگل در دو رنگ به بازار خواهند آمد یعنی مشکی و سفید.

گرچه، ورایزن به این ترکیب یک رنگ دیگر را نیز اضافه می‎کند، یعنی گوشی‎های پیکسل حداقل در سه رنگ دیده خواهند شد: آبی، مشکی و سفید. این اپراتور هم‎چنین تایید می‎کند که مشتریان قادر به انتخاب از بین مدل‎های 32 و 128 گیگابایتی گوشی‎های Pixel و Pixel XL خواهند بود.

اطلاعات دیگری که توسط ورایزن مطرح شده در رابطه با قابلیت جدیدی به اسم Google Magic است که وب‎سایت معتبر فروش موبایل Carphone Warehouse نیز به صورت خلاصه به آن اشاره داشته است. چیز زیادی در رابطه با این قابلیت وجود ندارد، ولی به احتمال زیاد یک نسخه‎ی پیشرفته‏‎تر از دستیار گوگل است. به دنبال معرفی رسمی دو گوشی‎هوشمند پیکسل گوگل یقینا اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

دو گوشی Pixel و Pixel XL گوگل اخیرا در وب‎سایت ورایزن لیست شده بودند، ولی این اپراتور این دو گوشی را از وب‎سایت خود حذف کرد. خوشبختانه قبل از انجام این کار، یکی از کاربران اینترنتی تصویری از این دو گوشی و اطلاعات آن گرفته است که در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

در وب‎سایت ورایزن هم‎چنین اشاره شده است که دو گوشی‎هوشمند پیکسل از قابلیت‎های “بهره‎وری، داشتن عملکردی برای انجام کارهای تجاری و امنیت پیشرفته” بهره خواهند برد. اگر این انتظاری است که از یک گوشی اندرویدی هوشمند دارید، یقینا از دستگاه‎های جدید پیکسل که به زودی توسط گوگل رونمایی خواهند شد، مایوس نخواهید شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال