قابلیت جدید اینستاگرام؛ استوری های منحصر به فرد و مجهز به NFT

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Exclusive Stories با هدف درآمدزایی کاربران ایجاد شده و به آن ها اجازه خواهد داد تا محتوای خود را تنها در صورت دریافت پول به مخاطبانشان عرضه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الساندرو پالوزیبا کمک مهندسی معکوس در اینستا توانست این ویژگی را پیدا کند.  این […]

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Exclusive Stories با هدف درآمدزایی کاربران ایجاد شده و به آن ها اجازه خواهد داد تا محتوای خود را تنها در صورت دریافت پول به مخاطبانشان عرضه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، الساندرو پالوزیبا کمک مهندسی معکوس در اینستا توانست این ویژگی را پیدا کند.  این قابلیت شبیه به Super Follows در توییتر خواهد بود و تنها برای انتشار محتوای پولی عرضه می شود. کاربران در ازای دریافت پول می توانند محتوای ویژه را به مخاطبان خود عرضه کنند.

هنوز اینستاگرام این قابلیت را به طور دقیق نامگذاری نکرده اما امکان دارد نام آن شبیه به همان Exclusive Stories باشد. در حال حاضر اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت به صورت خصوصی بوده و جزئیات آن را نیز منتشر نکرده است. اما تصاویری که از اسکرین‌شات این فناوری لو رفته نشان می دهد به زودی امکان عرضه آن وجود دارد. این استوری ها بصورت انحصاری قرار است با یک رنگ دیگر مانند رنگ بنفش و در محلی غیر از استوری های معمولی عرضه شود. اگر کاربر مشترک محتوا های پولی نباشد این استوری ها به وی نمایش داده نمی شود و همچنین امکان اسکرین شات گرفتن از این استوری ها نیز وجود نخواهد داشت.

کاربرد پا لوزی قابلیت دیگری به نام NFT Collectibles را کشف کرده که هنوز اطلاعات فنی آن در دسترس نیست. احتمالا این موضوع نیز به فروش کالای دیجیتال در اینستاگرام بستگی دارد. در واقع اینستاگرام قرار است این دو قابلیت را به پلتفرم خود اضافه کند. تا جریان درآمدهای خود را افزایش دهد. بدین ترتیب سودآوری از این شبکه اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت.

 رئیس اینستاگرام،  آدام موسری پیش از این اعلام کرده بود که قرار است این شرکت ابزارهای متفاوتی را ایجاد کند که در آن کلیه کاربران می‌توانند با توجه به زمینه کاری خود به صورت جدا از آن استفاده کنند. ابزارهای درآمدزایی در اینستاگرام نیز برای محتوا سازان در دو گروه عرضه می شود. یکی از آنها قابلیت انتشار محتوای تحت برند و یا فروش کالا خواهد بود و دیگری پرداخت مستقیم پول محتواسازان است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال