گوشی Moto E3 با جزئیات بیشتر رویت شد

شرکت موتورولا که چند روز پیش از جدیدترین گوشی خود موسوم به Moto E3 رونمایی کرد، در مراسم رونمایی، تصاویر رندر شده‌ی جدیدی را از این گوشی به حضار نشان داد و به همراه آن، برخی از مشخصه‌های فنی این گوشی را هم منتشر کرد. باوجود رونمایی رسمی از گوشی نام برده، هنوز هم برخی از […]

شرکت موتورولا که چند روز پیش از جدیدترین گوشی خود موسوم به Moto E3 رونمایی کرد، در مراسم رونمایی، تصاویر رندر شده‌ی جدیدی را از این گوشی به حضار نشان داد و به همراه آن، برخی از مشخصه‌های فنی این گوشی را هم منتشر کرد. باوجود رونمایی رسمی از گوشی نام برده، هنوز هم برخی از مشخصات فنی آن نظیر مقدار حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی گوشی به طور رسمی فاش نشده است؛ حال امروز تصاویر جدیدی از گوشی Moto E3 منتشر شده‌ اما در این تصاویر فرق آن‌چنانی نسبت به تصاویری که در روز رونمایی Moto E3 شاهد بودیم را نمی‌توان یافت.

گوشی Moto E3 با جزئیات بیشتر رویت شد

علاوه‌بر تصاویر منتشر شده‌ی امروز، مقدار فضای داخلی این گوشی هم فاش شده است؛ براین اساس، گوشی مورد بحث ما به 8 گیگابایت فضای داخلی مجهز خواهد شد که طبیعتا توسط کارت حافظه‌ی جانبی، این مقدار تا 32 گیگابایت نیز قابل افزایش است. با‌این‌حال، هنوز مقدار فضای حافظه‌ی رم این گوشی مشخص نشده و به نظر می‌رسد همچنان باید منتظر اعلام رسمی موتورولا که حالا دیگر جز شرکت لنوو به حساب می‌آید، باشیم.

گوشی Moto E3 با جزئیات بیشتر رویت شد

هنگامی که موتورولا از این گوشی به صورت رسمی پرده برداشت، مشخص شد که در سینه‌ی Moto E3 پردازنده‌ای چهار هسته‌ای جای گرفته اما اطلاعات بیشتری از نوع این پردازنده و چیپست مورد استفاده منتشر نشد. از آن‌جایی که Moto E3 یکی گوشی ارزان‌قیمت پایین‌رده به حساب می‌آید احتمالا موتورولا از شرکت مدیاتک برای به کار گیری پردازنده‌ی 1 گیگاهرتزی خود کمک گرفته است. گوشی مورد نظر به محافظ Splash نیز مجهز شده که باعث می‌شود در مقابل قطرات باران به خوبی عمل کند هرچند این امر، ضدآب بودن گوشی را تایید نمی‌کند. همانند سری‌های قبل Moto E، سومین نسل از این گوشی‌ ابتدا در بریتانیا و با قیمت 99 پوند برای فروش گذاشته شده و احتمالا در ماه جاری و یا اوایل شهریورماه راهی بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد انتشار این گوشی در دیگر مناطق از جمله کشور آمریکا منتشر نشده اما گذشتن این گوشی از رگولاتوری FCC نشان می‌دهد که این اتفاق خیلی زود‌تر از آن‌چه که فکرش را می‌کردیم، رخ خواهد داد.

Moto-E3-4 گوشی Moto E3 با جزئیات بیشتر رویت شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال