تماشا کنید: تست سقوط گوشی Moto Z Force موتورولا

موتورولا که حالا به عنوان یکی از زیربرندهای شرکت چینی لنوو به حساب می‌آید، به تازگی پرچم‌دار جدیدی را موسوم به Moto Z معرفی کرده است. این گوشی با داشتن جدیدترین چیپست روز، مقدار زیادی حافظه‌ی رم و یکی از سریع‌ترین حافظه‌های داخلی به همراه دریافت نظراتی مثبت در نقد و بررسی‌های انجام شده به […]

موتورولا که حالا به عنوان یکی از زیربرندهای شرکت چینی لنوو به حساب می‌آید، به تازگی پرچم‌دار جدیدی را موسوم به Moto Z معرفی کرده است. این گوشی با داشتن جدیدترین چیپست روز، مقدار زیادی حافظه‌ی رم و یکی از سریع‌ترین حافظه‌های داخلی به همراه دریافت نظراتی مثبت در نقد و بررسی‌های انجام شده به عنوان یکی از گوشی‌های موفق سال 2016 به حساب می‌آید. طراحی ماژولار گوشی هم باعث شده تا بدون ریخت و پاش اضافی، بتوانید سخت‌افزارهای مختلفی را به آن اضافه کرده و بدون هیچ‌گونه مشکل، از لوازم جانبی مختلف استفاده کنید.

اما برادر قدرت‌مند‌تر گوشی مورد اشاره، Moto Z Force نام گرفته که به گفته‌ی موتورولا، می‌تواند از هر ارتفاعی به زمین خورده و جان سالم را به در ببرد؛ ادعایی که کمتر سازنده‌ای برای گوشی خود به کار می‌گیرد. لنوو از نسل دوم تکنولوژی قدرت‌مند خود موسوم به ShatterShield در این گوشی استفاده برده تا با به کار بردن پنج‌لایه‌ی قدرت‌مند سعی کند گوشی را از هرگونه حادثه‌ای نجان دهد. لایه‌ی اول به کار گرفته شده در این تکنولوژی، از جنس آلومینیوم بوده که گوشی را از ضربه‌های ناگهانی نجات می‌دهد و لایه‌ی بعدی به کار گرفته شده در این گوشی، پنل AMOLED انعطاف پذیر بوده که به گفته‌ی سازندگان، هنگام خم شدن هرگز نخواهد شکست و از قدرت بالایی برخوردار است.

از میان سه لایه‌ی باقی مانده، یکی برای تاچ گوشی بعد از ضربه استفاده شده تا در صورتی که تاچ گوشی غیرفعال شد، این لایه به کمک کاربر بیاید و گوشی همچنان مورد استفاده قرار بگیرد. لایه‌ی چهارم به کار گرفته شده در این تکنولوژی، شیشه‌ای مانند بوده که گفته می‌شود از گوریلا گلاس هم بهتر عمل می‌کند و در نهایت لایه‌‌ی آخر از لنزهای خارجی ShatterShield بهره می‌گیرد که با پوشش یافتن توسط جنس‌های محکم در مقابل ضربات استقامت خوبی را از خود نشان می‌دهد. در ویدئوی زیر، گوشی از سه ارتفاع متفاوت بر روی زمین می‌افتد و بهتر است نتیجه‌ی آن را به طور کامل خودتان مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/h9JyL[/aparat]

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال