آیا هفتم مهر نکسوس بعدی ال‌جی وارد بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود؟

پس از انتشار رندرهای متعدد و همچنین تصویری زنده از نکسوس بعدی ال‌جی،  در هیچ کدام یک از اطلاعات منتشر شده، زمان عرضه‌ی این محصول نشده بود و تنها برخی از اخبار بودند که زمان معرفی نکسوس 5 (2015) را ماه اکتبر بیان کرده بودند. اما ساعاتی پیش خبری در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی انتشار […]

پس از انتشار رندرهای متعدد و همچنین تصویری زنده از نکسوس بعدی ال‌جی،  در هیچ کدام یک از اطلاعات منتشر شده، زمان عرضه‌ی این محصول نشده بود و تنها برخی از اخبار بودند که زمان معرفی نکسوس 5 (2015) را ماه اکتبر بیان کرده بودند. اما ساعاتی پیش خبری در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی انتشار یافت که به صورت دقیق این تاریخ را مشخص می‌کرد: 29 سپتامبر (هفتم مهر ماه)، نکسوس 5 (2015) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این اخبار که توسط وب‌سایت کره‌ای MKPost انتشار پیدا کرده، سخنی از منبع خود به میان نیاورده است. از طرفی، این سایت در سال 2013 اخبار دقیقی در مورد زمان عرضه‌ی نکسوس 5 منتشر کرده بود که همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد تصور کنند که هفتم مهر، می‌توانند نکسوس جدید را ملاقات کنند. هر چند، اگر اینطور باشد، این یعنی گوگل قصد دارد تا محصول خود را یک ماه زودتر از زمان همیشگی معرفی محصولات سری نکسوس، با کاربران آشنا کند. در ادامه خبر نیز به این موضوع اشاره شده که این گوشی‌هوشمند در زمان عرضه‌، تنها در کشورهای کره و آمریکا وارد بازار خواهد شد و پس از آن، بازار سایر کشورها نیز می‌توانند رنگ نکسوس جدید را به خود ببینند.

انتظار می‌رود که نکسوس 5 (2015)، با صفحه‌نمایش 5.2-اینچی و رزولوشن 2K، چیپ Snapdragon 808، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین 13-مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و USB Type-C عرضه گردد. همچنین سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو، برای اولین بار در این گوشی مشاهده خواهد شد.

همانطور که اطلاع دارید نیز امسال شاهد عرضه‌ی دو نکسوس جدید خواهیم بود که مدل دوم توسط کمپانی هوآوی ساخته می‌شود و قرار است به صفحه‌نمایش 5.7-اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی مجهز گردد.

تصور می‌کنید که این اطلاعات تا چه اندازه می‌توانند درست باشند و آیا هفتم مهر، می‌توانیم منتظر معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باشیم؟ نظرات خود را با تک‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال