فناوری شارژ جدید ریلمی در مراسم جهانی کنگره موبایل رونمایی می شود

ریلمی قصد دارد در مراسم جهانی موبایل از فناوری جدید خود به عنوان سریع ترین فناوری شارژ گوشی در دنیا رونمایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوستر منتشر شده توسط ریلمی نشان می دهد این شرکت سریع ترین فناوری شارژ گوشی خود از نوع ۱۵۰ واتی را در مراسم کنگره جهانی […]

ریلمی قصد دارد در مراسم جهانی موبایل از فناوری جدید خود به عنوان سریع ترین فناوری شارژ گوشی در دنیا رونمایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پوستر منتشر شده توسط ریلمی نشان می دهد این شرکت سریع ترین فناوری شارژ گوشی خود از نوع ۱۵۰ واتی را در مراسم کنگره جهانی موبایل عرضه خواهد کرد. این مراسم روز ۲۸ فوریه امسال و در بارسلونا آغاز می شود. کنفرانس مطبوعاتی ریلمی نیز در همان روز و با هدف رونمایی از جدیدترین گوشی پرچمدار یعنی ریلمی GT2 پرو برگزار خواهد شد. طبق گفته این شرکت در روز نهم اسفند نیز معرفی فناوری شارژ جدید ریلمی خواهد بود.

با توجه به معرفی سریعترین فناوری شارژ گوشی توسط شرکت ریلمی هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است. اما پیش از این ریلمی از برنامه های جدید خود برای تبدیل شدن به یک برند پریمیوم و استفاده از منابع خود در بخش نوآوری و فناوری شارژ خبر داده بود.

فناوری قبلی شارژ این شرکت ۱۲۵ وات بود که به گفته ریلمی در شارژ جدید سرعت بیشتری نسبت به فناوری سال گذشته وجود دارد. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که در آن از معرفی فناوری شارژ ۱۵۰ واتی توسط ریلمی خبر داده بود. برخی نیز فناوری شارژ جدید ریلمی را همان شارژر اوپو ۱۶۰ واتی می دادند که تنها ۱۰ وات توان کمتر دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال