قوانین جدید برای سانسور اینترنت در چین

بازیگران اصلی مرحله جدید سانسور اینترنت در چین الگوریتم ها هستند. دولت چین اقدامات جدیدی را برای سانسور اینترنت در این کشور آغاز کرده است. این قوانین که اکنون وارد مرحله جدیدی شده است، نحوه مدیریت محتوا در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مشخص میکند. در این قوانین الگوریتم های هوش مصنوعی قادر […]

بازیگران اصلی مرحله جدید سانسور اینترنت در چین الگوریتم ها هستند. دولت چین اقدامات جدیدی را برای سانسور اینترنت در این کشور آغاز کرده است. این قوانین که اکنون وارد مرحله جدیدی شده است، نحوه مدیریت محتوا در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مشخص میکند. در این قوانین الگوریتم های هوش مصنوعی قادر هستند تا محتواهای مثبت ( سیاست های دولت) را نمایش دهند و سیاست های بد را پنهان کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از Engadget، مدیریت فضای مجازی در چین طی اعلامیه ای این قوانین را منتشر کرده است. محتواهای منفی در این قوانین شامل صحبت در مورد امنیت ملی، فاش کردن اسرار دولتی و صدمه به اتحاد ملی خواهد بود. بدین ترتیب شرکت های دولتی موظف شده اند تا اتحاد دولت چین را حفظ کنند.

این قوانین جدید که از 31 مارس سال آینده در چین اجرایی خواهد شد، کنترل بیشتری روی حساب های کاربری و ثبت نام کاربران نیز خواهد داشت. البته کشورهای دیگر نیز قوانین سخت تری مربوط به استفاده از هوش مصنوعی وضع کرده اند اما سیاست های دولت چین رویکرد متفاوتی خواهد داشت. دولت چین بطور آشکار از هوش مصنوعی برای جانب داری موجودیت خود بهره میبرد. دولت چین تمام تلاش خود را برای فیلترینگ محتواهای خطرناک در این کشور انجام خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال