تکنولوژی جدید اثر انگشت شیائومی احتمالا در Mi 5 مورد استفاده قرار می‌گیرد

شیائومی اخیرا جهت ثبت به اداره دولتی مالکیت معنوی چین پتنتی ارائه نموده است. این پتنت روشی برای ادغام اسکن اثر انگشت و دکمه‌های لمسی دستگاه تلفن همراه بوده است. این تکنولوژی می‌تواند در دکمه‌ی Home اسمارت‌فون‌ها که احتمالا اولین آن‌ها پرچمدار بعدی شیائومی یعنی (Mi 5) خواهد بود، به کار گرفته شود. در این […]

شیائومی اخیرا جهت ثبت به اداره دولتی مالکیت معنوی چین پتنتی ارائه نموده است. این پتنت روشی برای ادغام اسکن اثر انگشت و دکمه‌های لمسی دستگاه تلفن همراه بوده است. این تکنولوژی می‌تواند در دکمه‌ی Home اسمارت‌فون‌ها که احتمالا اولین آن‌ها پرچمدار بعدی شیائومی یعنی (Mi 5) خواهد بود، به کار گرفته شود.

در این طرح چنین اشاره شده است که برای انجام این عمل باید از یک لایه‌ شیشه‌ی اضافه بر روی دکمه‌ی هوم استفاده شود که این کار بر زیبایی گوشی می‌افزاید و به حفاظت از اجزای داخلی اسکنر اثر انگشت نیز کمک می‌کند. کمپانی اپل در حال حاضر از شیشه یاقوت کبود در تاچ آی‌دی برای محافظت از فناوری تعبیه شده در محصولات خود استفاده می‌کند.

ماه گذشته اخباری بر این اساس منتشر شده بود که شیائومی از Mi 5 در 3 ماهه‌ی آخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر، شیائومی محصولی با اسکنر اثر انگشت ارائه نکرده است اما با توجه به پتنتی که ارائه کرده، در آینده نیازی به گرفتن مجوز از شرکت‌های شخص ثالث نخواهد داشت.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی Mi 5 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ عرضه شود. این اندازه، تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi را به همراه دارد. همچنین احتمال دارد این محصول به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۵ چهار هسته‌ای ۲.۷ گیگاهرتزی و پردازنده‌ گرافیکی Adreno 420 مجهز باشد و از 3 گیگابایت رم و از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. دوربین پشتی و دوربین جلو گوشی Mi 5 به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و یک باطری با قدرت ۳۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال