درز تصاویر جدید منتسب به گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی

تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی به صورت آنلاین منتشر شده است که این گوشی را از دو زاویه تقریباً متفاوت نشان می‌دهد. این تصاویر که در وب‌سایت اینترنتی weibo منتشر شد و مدتی بعد از این سایت حذف شد، یک نسخه با رنگ مشکی از این گوشی را که مدتی است نقل محافل […]

تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Mi 5 شیائومی به صورت آنلاین منتشر شده است که این گوشی را از دو زاویه تقریباً متفاوت نشان می‌دهد. این تصاویر که در وب‌سایت اینترنتی weibo منتشر شد و مدتی بعد از این سایت حذف شد، یک نسخه با رنگ مشکی از این گوشی را که مدتی است نقل محافل خبری و شایعات متعدد است به نمایش گذاشته است.

گفتنی است که این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که چیزی در حدود دو هفته پیش هم تصاویر رندری از mi 5 به همراه یک ویدئوی از ویژگی‌های آن به بیرون درز کرده بود.

mi 5

بر اساس شایعات پیشین، این گوشی چینی‌تبار، از یک چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام به همراه صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD، 4 گیگابایت حافظه رم در نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی، 3 گیگابایت حافظه رم در نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی فناوری شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 برخوردار خواهد بود.

شیائومی برای رونمایی رسمی از این پرچم‌دار جدید، یکم بهمن‌ماه امسال را در نظر گرفته و گفته می‌شود که فروش آن از 19 روز بعد یعنی نوزدهم بهمن‌ماه به بعد آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود قیمت نسخه 32 گیگابایتی آن چیزی در حدود 378 دلار باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال