تصاویر رندر جدیدی از گوشی وان X9 اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد

چندی است که گوشی‌هوشمند وان X9 نقل محافل خبری و شایعات متعددی بوده و اخیراً هم توانسته است گواهی تأیید سازمان تنظیم مقررات و صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی کشور چین که آن را با نام TENNA می‌شناسیم را اخذ کند. حالا تصاویر رندر جدیدی از این محصول غول تایوانی‌تبار گوشی‌های هوشمند به‌صورت آنلاین منتشر شده […]

چندی است که گوشی‌هوشمند وان X9 نقل محافل خبری و شایعات متعددی بوده و اخیراً هم توانسته است گواهی تأیید سازمان تنظیم مقررات و صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی کشور چین که آن را با نام TENNA می‌شناسیم را اخذ کند. حالا تصاویر رندر جدیدی از این محصول غول تایوانی‌تبار گوشی‌های هوشمند به‌صورت آنلاین منتشر شده است که این دستگاه را از زوایای مختلف به‌خوبی نشان می‌دهد و بدین‌وسیله حالا می‌توانیم نگا دقیق‌تری به آن داشته باشیم.

تصاویر فوق‌الذکر را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

در لیست مشخصات وان X9 اچ‌تی‌سی که توسط سازمان TENNA منتشر شده، قید گشته است که این گوشی از یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز که انتظار می‌رود چیپ اسنپ‌دراگون 820 کوالکام باشد، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 1 ترابایت برخوردار خواهد بود. همچنین در بحث تجهیزات عکاسی و تصویربرداری گفته شده که این گوشی از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ثانویه با سنسور 5 مگاپیکسل در جلو به جهت ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی بهره‌مند خواهد بود.

در بخش ارتباطات رادیویی و مخابراتی نیز اچ‌تی‌سی وان X9 از Bluetooth، USB، GPS، GSM، TD-SCDMA، TD-LTE، 4G LTE FDD و WCDMA نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است این گوشی دارای ابعادی معادل 153.2 × 75.9 × 7.99 میلی‌متر بوده، وزنی در حدود 174 گرم دارد و قرار است میزبان نسخه 5.0.2 سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات‌چوبی باشد که در نهایت انرژی‌بخش تمام سخت‌افزار آن یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال