اندروید 5.1 برای نکسوس 5 منتشر شد

نکسوس 5 که اخیرا توسط گوگل فروشش متوقف شده بود، هم اکنون می‌تواند به اندروید 5.1 گوگل ارتقا پیدا کند. البته این خبر با توجه به این که بنچمارک‌های اندروید 5.1 بر روی این گوشی منتشر شده بود چندان هم ما را متعجب نکرد. اخیرا هم نکسوس 6 که توسط موتورولا ساخته شده با اندروید 5.1 وارد بازار شده بود.

نکسوس 5 که اخیرا توسط گوگل، فروشش متوقف شده بود هم اکنون می‌تواند به اندروید 5.1 گوگل ارتقا پیدا کند. البته این خبر با توجه به این که بنچمارک‌های اندروید 5.1 بر روی این گوشی منتشر شده بود چندان هم ما را متعجب نکرد. اخیرا هم نکسوس 6 که توسط موتورولا ساخته شده با اندروید 5.1 وارد بازار شده بود.

این آپدیت باعث می‌شود که جدیدترین ویژگی‌های اندروید را در این گوشی‌هوشمند مشاهده کنیم. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مراقبت بهتر از گوشی هنگام دزدیده شدن یا گم کردن آن اشاره کرد. با این قابلیت هنگامی که گوشی دزدیده یا گم می‌شود، تا وقتی که وارد اکانت گوگل صاحب گوشی‌هوشمند نشود گوشی قفل شده و دسترسی به آن حتی در حالت Reset Factory هم امکان پذیر نخواهد بود. از ویژگی‌های دیگر اندروید 5.1 می‌توان به عمر باتری بهتر و همچنین پیشرفت‌هایی در نسخه‌ی 64 بیتی ART اشاره کرد که باعث می‌شود برنامه‌ها با سرعت بیشتری باز شوند.

مدیریت رم و سرویس “Okay Google” هم به طور محسوسی بهتر شده است. رفع شدن تعدادی باگ‌ هم از جمله تغییرات دیگر اندروید 5.1 می‌باشد. اگر شما هم به دنبال آپدیت هستید می توانید آن را به زودی با حجم 220 مگابایت دانلود کنید. مطمئن شوید که باتری شما بیش از 50 درصد شارژ داشته و به شبکه‌ی وای فای متصل باشید. اگر هم از جمله کاربرانی هستید که مایلید هر چه سریع‌تر گوشی خود را به این آپدیت ارتقا دهید می‌توانید از Factory Image استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال