کاربران نکسوس 6P هوآوی از خرد شدن شیشه‌ی جلو و پشت گوشی خبر داده‌اند

اگر خبرهای چند روز گذشته را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که نکسوس 6P هوآوی در آزمایش‌های انجام شده به راحتی خم می‌شود با این که بدنه‌ی به کار رفته در گوشی نیز فلزی بوده است؛ حال این مسئله در اینجا تمام نشده و خبرهای جدید نشان می‌دهد که شیشه‌ی جلو و عقب به کار […]

اگر خبرهای چند روز گذشته را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که نکسوس 6P هوآوی در آزمایش‌های انجام شده به راحتی خم می‌شود با این که بدنه‌ی به کار رفته در گوشی نیز فلزی بوده است؛ حال این مسئله در اینجا تمام نشده و خبرهای جدید نشان می‌دهد که شیشه‌ی جلو و عقب به کار رفته در این گوشی نیز به راحتی و خودبه‌خود شکسته می‌شود.

تعداد زیادی از کاربران وب‌سایت reddit در مطلبی به این نکته اشاره داشته‌اند؛ به گفته‌ی این کاربران شیشه‌ی به کار رفته در نکسوس هوآوی بدون آنکه به چیزی برخورد داشته باشد و یا فشار زیادی را تحمل کند می‌شکند. شاید بتوان گفت که شکسته شدن شیشه‌های نکسوس 6P هوآوی ما را به یاد چهارمین نکسوس گوگل نیز انداخت. در آن زمان شیشه‌های نکسوس 4 گوگل نیز به راحتی شکسته می‌شد و نهایتا مشخص شد تغییر ناگهانی دما و تحمل نکردن شیشه‌ی گوشی در محیط‌های سرد باعث شکسته شدن شیشه‌ی گوشی شده است.

کاربران نکسوس 6P هوآوی از خرد شدن شیشه‌ی جلو و عقب گوشی خبر داده‌اند

شاید بتوان یکی از علت‌های شکسته شدن شیشه‌ی نکسوس هوآوی را همین مسئله‌ی تغییر دما دانست. تغییر دما باعث می‌شود تا فلز به کار رفته در قاب گوشی وسیع‌تر شده و به فضای بیشتری نیاز داشته باشد. به همین علت فشار زیادی به شیشه‌های گوشی آمده و باعث شکسته شدن آن‌ها می‌شود. حال سوال اصلی اینجا مطرح می‌شود که آیا هوآوی نمی‌توانسته این مسئله را پیش‌بینی کند یا این که دچار اشتباه شده است؟

حال یکی دیگر از کاربران این وب‌سایت نیز پستی را منتشر کرده که بر اساس آن ترک بسیار بزرگی در نمایشگر گوشی دیده می‌شود. این ترک در تست‌های انجام شده برای خم شدن گوشی نیز مشاهده شد که باز هم سوالات زیادی در مورد جنس گوشی در ذهن کاربران به وجود می‌آورد.

فعلا گوگل و هوآوی مطلب خاصی را در مورد مشکل به وجود آمده منتشر نکرده‌اند اما خبرهای رسیده از نمایندگان معتبر این دو شرکت در مناطق مختلف حکایت از این دارند که بخش پشتیبانی این دو شرکت گوشی‌های مشکل‌دار کاربران را تعویض می‌کنند.

کاربران نکسوس 6P هوآوی از خرد شدن شیشه‌ی جلو و عقب گوشی خبر داده‌اند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال