نینتندو می‌گوید که بازی‌های موبایلش متفاوت خواهد بود

همانطور که احتمالا بسیاری از شما نیز شنیده‌اید، شرکت نینتند قصد ورود به صنعت گوشی‌های هوشمند را داشته و می‌خواهد بازی‌هایی جدید را برای این پلتفرم معرفی نماید. دهم آبان‌ماه بود که این شرکت اولین بازی خود را نیز با نام Miitomo معرفی نمود. این بازی که احتمالا دنیایی کاملا متفاوت با هر آنچه را که […]

همانطور که احتمالا بسیاری از شما نیز شنیده‌اید، شرکت نینتند قصد ورود به صنعت گوشی‌های هوشمند را داشته و می‌خواهد بازی‌هایی جدید را برای این پلتفرم معرفی نماید. دهم آبان‌ماه بود که این شرکت اولین بازی خود را نیز با نام Miitomo معرفی نمود. این بازی که احتمالا دنیایی کاملا متفاوت با هر آنچه را که تا به امروز تجربه کرده‌اید، خواهد داشت، اولین عنوان متفاوت این شرکت خواهد بود که راه را برای عرضه‌ی سایر بازی‌های این شرکت هموار خواهد نمود.

اینطور که نینتندو اعلام کرده، این بازی جدید بیشتر بر روی قابلیت‌های شبکه‌های احتماعی و زندگی‌های این‌چنینی تمرکز دارد. کاربران می‌توانند برای خود آواتار انتخاب نمایند و از این طریق نینتندو سعی می‌کنند تا افرادی را که اطلاعات نزدیک‌تری به همدیگر دارند، به یکدیگر معرفی نماید. شکی نیست که معرفی چنین بازی جدید و متفاوتی، می‌تواند بسیار غیر معمول نیز به نظر برسد، اما این راهیست که نینتندو در پیش گرفته و احتمالا آن را نیز با تمام قدرت انجام خواهد داد.

در مصاحبه‌ای که مدیرعامل شعبه آمریکا از این شرکت با مجله‌ی خبری TIME صورت گرفته، آقای Reggie Fils-Aime اعلام کرده که عرضه کردن بازی‌های متفاوت، چیزی نیست که نینتندو با آن غریبه باشد. وی از نتیجه‌ی کار خود و شرکتش اعلام اطمینان کرده و اذعان داشته که می‌توانند تجربه‌ای بسیار متفاوت از بازی‌های را در دنیای گوشی‌های هوشمند، پیش روی کاربران قرار دهند. آنها تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند بزرگی و پویایی بازی‌هایی را که برای کنسول‌های خانگی عرضه و تولید می‌شوند را به دنیای گوشی‌های هوشمند نیز وارد کنند.

همچنین وی صحبت‌هایی در مورد محدودیت‌های موجود در توسعه و طراحی بازی‌ها برای گوشی‌های هوشمند انجام داده و اعلام کرده که نینتندو با تمامی این محدودیت‌ها آشناست و همین موضوع می‌تواند به آنها کمک کند تا بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن برای گوشی‌های هوشمند توسعه دهند.

اما اینکه آیا واقعا نینتندو می‌تواند در صنعت بازی‌های موبایل نیز موفق ظاهر شود، چیزیست که به هیچ‌وجه نمی‌توان حالا در مورد آن اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد. بی‌شک عرضه‌ی بازی Miitomo، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های بسیار زیاد نینتندو باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال