نینتندو از کنسول جدید خود موسوم به Switch پرده برداشت

نینتندو کنسول بازی جدیدی، تحت عنوان Switch را ارائه کرد و این اولین کنسولی است که به کاربران اجازه بازی در هر مکانی چه در داخل چه خارج منزل را می دهد. در مرکز این سیستم جدید یک واحد نمایشگر HD قرار دارد که بر اساس پردازنده NVIDIA Tegra دربردارنده یک ست جدید از API […]

نینتندو کنسول بازی جدیدی، تحت عنوان Switch را ارائه کرد و این اولین کنسولی است که به کاربران اجازه بازی در هر مکانی چه در داخل چه خارج منزل را می دهد.

در مرکز این سیستم جدید یک واحد نمایشگر HD قرار دارد که بر اساس پردازنده NVIDIA Tegra دربردارنده یک ست جدید از API به نام MVN ، کار می کند. برای استفاده در منزل کافی است این قطعه را به Nintendo Switch Dock قابل اتصال به تلویزیون متصل کنید. سویچ این دستگاه دارای یک مجموعه از کنترلر ها به نام Joy-Con که قابل اتصال به دو طرف نمایشگر بوده یا می‌تواند جدا شده و به Joy-Con Grip متصل شود که در این صورت مشابه کنترلرهای سابق می‌گردد.

در خارج از منزل به راحتی می‌توانید واحد نمایشگر را جداکرده و کنترلهای Joy-Con به هر طرف واحد متصل و آن را  به یک کنسول قابل حمل تبدیل کنید. واحد نمایشگر دارای یک پایه در پشت است که به این ترتیب می توانید کنترلرها را جدا و تنها بقیه واحد را روی میز قرار داده و بدون اینکه همه چیز را در دست داشته باشید بازی کنید. ولی نکته جالب‌تر اینکه هر یک از کنترلرهای Joy-Con طراحی یکسانی داشته بنابراین می‌توانید بازیهای دو نفره را با شخصی دیگر بازی کرده و هر بازیکن از یکی از کنترل‌های Joy-Con استفاده کند. حتی بهتر اینکه می‌توانید چندین کنسول ‌را با هم جفت کنید و بازی‌های چندنفره با بیشتر از دو بازیکن را بازی کنید.

همچنین اگر علاقه مند به کنترلرهای سنتی تر برای بازیه‌ای تک نفره یا چند نفره هستید، نینتندو یک Nintendo Switch Pro Controller را برای فروش عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال