اولین بازی موبایل نینتندو هفته آینده منتشر خواهد شد

در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد اولین بازی موبایل شرکت نینتندو منتشر می‌شد تا این که این شرکت تصمیم گرفت در دی‌ماه به صورت رسمی اولین بازی موبایل خود را تایید کند. حال نینتندو تاریخ منتشر شدن این بازی که آن را Miitomo نامیده‌اند اعلام کرده که بر اساس آن پنجشنبه‌ی همین هفته باید […]

در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد اولین بازی موبایل شرکت نینتندو منتشر می‌شد تا این که این شرکت تصمیم گرفت در دی‌ماه به صورت رسمی اولین بازی موبایل خود را تایید کند. حال نینتندو تاریخ منتشر شدن این بازی که آن را Miitomo نامیده‌اند اعلام کرده که بر اساس آن پنجشنبه‌ی همین هفته باید منتظر آن باشیم. نینتندو این خبر را در حساب رسمی توئیتر خود عنوان کرد.

در ابتدا قرار بود نینتندو از این بازی در اواخر سال گذشته رونمایی کند اما به علت دلایلی عرضه‌ی این بازی به تعویق افتاد. پیش‌ ثبت‌نام برای داشتن حساب کاربری در این بازی از ماه گذشته شروع شده و تا یک‌روز قبل از انتشار رسمی، چهارشنبه‌ی همین هفته، ادامه دارد.

البته نمی‌توان Miitomo را یک بازی کامل و واقعی دانست؛ در واقع Miitomo برنامه‌ای است شبیه به برنامه‌های پیام‌رسانی که کاربران با ساختن و ویرایش شخصیت‌هایی به نام Miis با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و از همین طریق می‌توانند با هم صحبت کنند. فعلا اطلاعات بیشتری از نحوه‌ی عملکرد این بازی در دسترس نیست و با انتشار آن می‌توان به طور کامل‌تری از آن صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال