نینتندو اطلاعاتی جدید از اولین بازی خود برای گوشی‌های‌هوشمند ارائه داد

در آخرین مصاحبه‌ای که به تازگی مدیران شرکت نینتندو داشته‌اند، اطلاعاتی جدید از اولین بازی این شرکت که قرار است برای گوشی‌های هوشمند عرضه گردد، منتشر شد. اینطور که خبرگزاری وال‌استریت اعلام کرده، این عنوان که به صورت Free-to-Play (رایگان برای بازی) عرضه می‌شود، Miitomo نام داشته و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بتوانند […]

در آخرین مصاحبه‌ای که به تازگی مدیران شرکت نینتندو داشته‌اند، اطلاعاتی جدید از اولین بازی این شرکت که قرار است برای گوشی‌های هوشمند عرضه گردد، منتشر شد. اینطور که خبرگزاری وال‌استریت اعلام کرده، این عنوان که به صورت Free-to-Play (رایگان برای بازی) عرضه می‌شود، Miitomo نام داشته و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به وسیله‌ی شخصیت‌هایی که در بازی خلق می‌کنند، با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. در واقع هنوز مشخص نیست که این عنوان دقیقا به چه صورتی خواهد بود اما چیزی که مسلم است، نینتندو قصد دارد تمرکز اصلی خود را بر روی شبکه‌های اجتماعی گذاشته و این عنوان را نیز همانند بازی مشهور Tomodachi Life که پیشتر برای کنسول 3DS عرضه شده بود، در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین ابزار و افزونه‌های بسیار خوبی در این بازی وجود دارد که گیمران به کمک آن می‌تواننند با خریداری آنها، از امکانات بیشتر Miitomo استفاده نمایند.

نینتندو قصد داشت که اولین بازی خود برای گوشی‌های هوشمند را اواخر سال جاری عرضه نماید اما حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق نخواهد افتاد و تا ماه مارس سال 2017، باید برای انجام این عنوان، انتظار بکشیم. آقای Tatsumi Kimishima، مدیرعامل شرکت نینتندو نیز دلیل تاخیر این بازی را بهینه‌سازی و ارائه‌ی بهترین تجربه به گیمرها، اعلام کرده است.

این مصاحبه موارد بسیار جالب دیگری را نیز در بر داشت که باید به آنها نیز اشاره‌ای داشته باشیم. اینطور که مشخص شده، این بازی برای به اشتراک‌ و همگام‌سازی میان نسخه‌ی کنسولی و نسخه‌ی موبایلی، از سیستم ابری استفاده خواهد نمود. همچنین تنها بازی Miitomo به صورت رایگان عرضه می‌شود و سایر بازی‌هایی که در آینده نینتندو آنها را معرفی خواهد نمود، همگی باید به صورت از پیش‌پرداخت‌شده باشد.

اولین بار در ماه مارس بود که شرکت نینتندو از همکاری مشترک این شرکت با یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان گوشی‌های هوشمند، DeNA، خبر داد و اعلام کرد که 5 عنوان را تولید خواهد نمود. همچنین شرکت نینتندو به تازگی عنوانی را برای دنیای واقعیت افزوده با نام Pokemon Go معرفی کرده و قصد دارد آن را با یکی از اعضای اصلی شرکت گوگل و همچنین شرکت Pokemon Company، عرضه نماید.

18.0

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال