بار دیگر تصاویر و مشخصات گوشی D1C نوکیا لو رفت

تصاویر و شایعات جدیدی از نوکیا D1C منتشر شده است. این دستگاه نشانگر بازگشت نوکیا به کسب و کار تلفن همراه پس از مالکیت دستگاه و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت در سال 2014 است. بند غیر رقابتی قرارداد تاکنون نوکیا را از بازار دور نگه داشته بود. انتظار داریم که دو نسخه از D1C ببینیم. […]

تصاویر و شایعات جدیدی از نوکیا D1C منتشر شده است. این دستگاه نشانگر بازگشت نوکیا به کسب و کار تلفن همراه پس از مالکیت دستگاه و سرویس‌های نوکیا توسط مایکروسافت در سال 2014 است. بند غیر رقابتی قرارداد تاکنون نوکیا را از بازار دور نگه داشته بود.

انتظار داریم که دو نسخه از D1C ببینیم. یکی از آن‌ها یک گوشی میان‌رده است و دومین مدل دستگاه پرچمدار رده‌بالا خواهد بود. هردوی آن‌ها اندروید 7.0  نوقا دارند. تصویری که از مدل میان‌رده لو رفته است، به نظر می‌رسد که داخل یک واحد تولید کننده گرفته شده است (به دستکش‌ها توجه کنید). ما انتظار داریم که این نسخه از نوکیا D1C از پردازنده‌های اسنپ دارگون سری 600 استفاده کند، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد.

در کنار این عکس، طراحی‌هایی از هر دو مدل میان‌رده و پرچم دار منتشر شده است. انتظار می‌رود مدل میان رده، صفحه نمایش 5 اینچی و مدل پرچم دار صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشد. هردوی آن‌ها رزولوشن 1080*1920 خواهند داشت. در کنار تفاوت اندازه‌ی صفحه‌های نمایشگر، تنها تفاوت دیگر این دو دستگاه در اسکنر اثر انگشت در مدل پرچم دار است. مدل میان‌رده چنین ویژگی‌ای نخواهد داشت.

ماه آینده در CES در لاس‌وگاس، نوکیا D1C رونمایی خواهد شد. این رویداد سالانه از 5 ژانویه تا 8 ژانویه برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید آخرین تصاویر منتشر شده را تماشا کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال